سرویس: اجتماعی 09:32 - شنبه 29 مهر 1396

بخشدار جرقویه سفلی:

یک مدرسه تخریبی در نصرآباد وجود دارد/حذف کانکس تا دو ماه آینده

بخشدار جرقویه سفلی با بیان اینکه از هشت مدرسه نصرآباد شش مدرسه تخریبی شد، گفت: بنیاد برکت مدرسه شهید صالحی را تخریب و بجای آن مدرسه شش کلاسه‌ راه‌اندازی می کند.

به گزارش اصفهان شرق، حسن جعفری هرندی با اشاره به اینکه در شهر نصر آباد یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز عشایر در هشت مدرسه موجود تحصیل می‌کنند، اظهار داشت: این مدارس از مهر ماه آغاز بکار و تا پایان اردیبهشت نسبت به آموزش دانش‌آموزان اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه از هشت مدرسه موجود در شهر نصرآباد شش مدرسه به صورت کامل بازسازی شده است، ابراز داشت: در این بین مدرسه شهید صالحی تخریبی است که قرار است به زودی بنیاد برکت این مدرسه را تخریب و به جای آن مدرسه شش کلاسه‌ راه‌اندازی کند.

بخشدار جرقویه سفلی همچنین با بیان اینکه در مدرسه سلمان نیز دو کلاس درس در کانکس برگزار می‌شود، اضافه کرد: قرار است تا دو ماه آینده با همت یکی از خیران این دو کلاس درس نیز به صورت ساختمان ساخته و کانکس نیز از مدارس نصرآباد حذف شود.

وی میانگین عمر مدارس نصرآباد را ۱۰ الی ۱۵ سال اعلام کرد و افزود: سیستم سرمایشی و گرمایشی این مدارس نیز استانداردسازی شده است.

جعفری افزود: برای تحصیل عشایر در منطقه جرقویه در خصوص کمبود معلم مشکلی نداریم و در هر مدرسه نیز به صورت میانگین ۱۵۰ دانش‌آموز تحصیل می کنند.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.