سرویس: اخبار شهرستان 14:09 - جمعه 28 مهر 1396

همزمان با سراسر کشور؛

انتخابات انجمن اولیا و مربیان در مدارس جرقویه علیا برگزار شد/تصاویر

همزمان با هفته پیوند و اولیا و مربیان، انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس جرقویه علیا همزمان با سراسر کشور با حضور و مشارکت فعال اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با هفته پیوند و اولیا و مربیان، انتخابات انجمن اولیا و مربیان مدارس جرقویه علیا همزمان با سراسر کشور با حضور و مشارکت فعال اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.

به‌ منظور مشارکت اولیای دانش آموزان در برنامه‌ریزی آموزش‌ و پرورش مدارس، همه‌ ساله انتخابات انجمن اولیا و مربیان در هفته پایانی مهرماه( 24 الی 30 مهرماه هفته پیوند اولیاء و مربیان) در سطح مدارس برگزار می‌شود.

یکی کاندیداهای انجمن اولیا و مربیان در گفتگویی با خبرنگار اصفهان شرق با اشاره به هدف این انتخابات اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه هیأت منتخبی است از اولیای دانش آموزان و مربیان همان مدرسه که با تفاهم و صمیمیت فعالیت دارند.

تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان

وی ادامه داد: انجمن اولیا و مربیان به منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش آموزان برای کمک به ارتقای کیفیت فعالیت های آموزش و پرورش و گسترش ارتباط خانه و مدرسه، بر طبق مقررات و ضوابط وزارت آموزش و پرورش انجام وظیفه می کند.

این کاندید نقش انجمن اولیاء و مربیان را مهم ارزیابی و تصریح کرد: حضور پر رنگ اولیاء در انتخابات انجمن اولیا، ضمن آنکه باعث رشد چشمگیر در فعالیت های مدرسه خواهد شد، انجام برنامه‌ های مدرسه را نیز تضمین می‌ کند.

یکی از والدین نیز در گفتگویی با خبرنگار ما با اشاره به نقش انجمن و اولیا و مربیان گفت: مدرسه بعد از خانواده دومین مکان برای رشد استعداد و اجتماعی شدن است و انجمن اولیا و تعامل آن ها با مدرسه از مهم ترین عوامل در بررسی موانع رسیدن به اهداف متعالی است.

پیشرفت تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان

محمدی ادامه داد: مشارکت اولیا، همدلی و همراهی آنان با مدرسه باعث پیشرفت تربیتی و تحصیلی دانش‌آموزان خواهد شد و این مهم در نهایت پیشرفت علمی کشور را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین با تاکید به نقش و اهمیت انجمن اولیا و مربیان در روند تحصیلی دانش آموزان، اذعان داشت: انجمن اولیا و مربیان یکی از نهاد های مهم در آموزش و پرورش است که در کنار کادر مدرسه می تواند راهگشای بسیاری از معضلات آموزشی و غیر آموزشی مدرسه باشد.

به گزارش اصفهان شرق، هر ساله از 24 تا 30 مهر ماه، هفته پیوند اولیا و مربیان مدرسه نامگذاری می‌شود تا فعالیت‌های مدارس بهتر پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.