اصفهان شرق

اجرای دو برنامه آموزشی همزمان با هفته سلامت و بهداشت روان در شهر کوهپایه

کدخبر: 148173
1396/07/26 در ساعت 14:53

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از کوهپایه، هدف بهداشت روان یا سلامت روانی، رسیدن به آرامش و رضایت باطن است. در مکتب متعالی اسلام آموزه هایی داریم که در رسیدن به این هدف می تواند بسیار مؤثر باشد، برای مثال آموزه هایی چون صبر، رضا و توکل که سلامت روانی و آرامش فرد دیندار را تضمین می کنند.

به همین مناسبت صبح امروز، اداره بهزیستی شهر کوهپایه که سابقه خوبی در اجرای برنامه های سلامت و بهداشت برای جوانان و دیگر شهروندان کوهپایه ای دارد برآن شد تا دو برنامه جذاب آموزشی را اجرا کند.

دانش آموزان دبیرستان دخترانه بنت الهدا با حضور در سالن اجتماعات بهزیستی الزهرای شهر کوهپایه با راهکارهای ایجاد سلامت روان، اشنا شدند.

برنامه مذکور با حضور موسوی کارشناس مسئول دفتر پیشگیری از اعتیاد بهزیستی شهرستان اصفهان انجام شد و در این برنامه ویژه پارامترهای مدرسه کارآمد و بهداشت روان توضیح داده شد.

صبح امروز برنامه دیگری در مدرسه سروش شهر کوهپایه با موضوع شیوه های فرزند پروری با حضور والدین دانش آموزان، با هدف شناخت بیشتر از دوره ها و رفتار تربیتی خاص هر دوره برگزار شد.

م.احمدی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق گفت: برگزاری کارگاه هایی تربیت فرزند برای مادران جوان یکی از راهکارهای تربیت صحیح فرزند و داشتن جامعه ای سالم است زیرا برخی افراد در تربیت فرزند خود کاهلی کرده و مشکلات عدیده ای از کنار این موضوع برای همه رخ می دهد.

فرهاد شهریاری مدیر بهزیستی بخش کوهپایه در حاشیه برگزاری این برنامه خاطرنشان کرد: سعی ما اجرای برنامه های مطلوب در مناسبت های پیش رو است و بهزیستی با برپایی کلاس های آموزشی سعی در آگاه کردن خانواده ها از مسائل و معضلات موجود در جامعه به منظور پیشگیری هر چه بهتر دارد.
انتهای پیام/ جمشید حسینی