سرویس: اخبار شهرستان 12:53 - چهارشنبه 26 مهر 1396

همزمان با ایام اربعین حسینی در کربلا؛

موکب اباعبدالله الحسین(ع) روستای روران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در کربلا برپا می‌شود

بهرامی مدیر موکب اباعبدالله الحسین(ع) از راه‌اندازی موکبی توسط جوانان بسیجی روستای روران با کمک های مردمی در کربلای معلی برای پذیرایی از 400 زائر اربعین خبر داد.

مدیر موکب اباعبدالله الحسین(ع) در گفتگو با اصفهان شرق، اظهار کرد: موکبی با ظرفیت اسکان 400 نفر با عنوان موکب اباعبدالله الحسین(ع) برای ایام اربعین حسینی در کربلای معلی برپا می شود و آماده پذیرایی از زائران است.

اصغر بهرامی اظهار کرد: برآورد ما بر این است که حدود 50 نفر به عنوان خادم در این موکب به در قسمت های فرهنگی، راهنمای زائر و آشپزخانه خدمت رسانی کنند.

وی از ارائه 1200 وعده غذایی در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به‌صورت روزانه در این موکب خبر داد و افزود: پتو، موکت و لوازم ضروری به منظور رفاه بیشتر زائران در نظر گرفته شده است و امیدواریم بتوان این خدمت رسانی را به نحو مطلوب ارائه کنیم.

مدیر موکب ضمن اشاره به محدود استقرار این موکب گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده محل استقرار موکب در فاصله سه هزار متری حرم مطهر حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) در شارع الشهدای کربلا، پشت تل زینبیه قرار دارد و سعی می شود تراکت هایی در مسیر راهپیمایی برای اطلاع رسانی از موکب توزیع شود.

وی تصریح کرد: این موکب حدود 10 روز برپا است و سعی می شود در یک روز بعد از اربعین بتوان خدمات مربوطه را به زائران ارائه دهیم.

بهرامی بابیان اینکه در این موکب گروه‌های فرهنگی و دینی در نظر گرفته‌شده است، اظهار کرد: گروه‌های فرهنگی، گروه خادمان دینی، مداح و روحانی در موکب در نظر گرفته شده است که زائران بهتر بتوانند از پاسخ مسائل شرعی که به سفر مربوط است، آگاهی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت خودجوش بسیجیان پایگاه بسیج امام حسین(ع) روستای روران در راه اندازی این موکب بسیار چشمگیر بود، خاطرنشان کرد: جوانان بسیجی از دو ماه قبل با برپایی ایستگاهی به جمع آوری کمک های مردمی دست زدند و این فعالیت ها تا زمان بارگیری وسایل موکب و حتی در کربلای معلی نیز ادامه دارد.

مردمی که علاقه‌مند به کمک به این موکب هستند می‌توانند از طریق تماس تلفنی با روح الله امینی با شماره تماس 09133285731 و اصغر بهرامی با شماره تماس 09131016449 کمک‌های مالی خود را برای پذیرایی هر چه‌بهتر از زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) انجام دهند.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.