سرویس: خواندنی 15:09 - سه شنبه 25 مهر 1396

۹ کشور خطرناک برای سفر

جنگ یا ناامنی می تواند از دلایلی باشد که سفر به یک کشور را خطرناک می کند.

به گزارش اصفهان شرق، بزرگترین لذت برای انسان تجربه یک سفر خوب و هیجان انگیز است که در آن با فرهنگ و آداب یک کشور دیگر آشنا می شود. امروزه اکثر انسان ها برای انتخاب مقصد خود،  به دنبال دیدن مکان های جذاب و دیدنی هستند که سفر کردن به آن نقاط به دلایل مختلف خطرناک است که در ادامه به ده کشور اشاره خواهیم کرد:

۹- اوکراین

سالهاست درگیری های بین روسیه و اوکراین به امری معمول تبدیل شده است به طوری که مردم محلی به این درگیری ها عادت کرده اند. درگیری ها بین  نیروهای مسلح این دو کشور بعد از انقلاب سال ۲۰۱۴ اوکراین تا به امروز ادامه دارد.
ده کشور خطرناک برای سفر+ تصاویر

۸-مصر

درگیری ها در مصر با اینکه در حال کاهش می باشد اما هنوز سفر به این کشور به عنوان یکی از جذاب ترین نقاط جهان خطرناک است. وجود گروه های ترور و قیام هایی که ادامه دارد این کشور را فعلا برای تجربه یک سفر، خطرناک جلوه می دهد.

ده کشور خطرناک برای سفر+ تصاویر

۷- هندوراس

هندوراس یکی از مناطق بی نظیر جهان محسوب می شود که مکان های جذاب و دیدنی بسیاریدارد اما به خاطر میزان بالای قتل و جرایم زیادی که در این کشور رخ می دهد مکان امنی برای سفر کردن به شمار نمی آید.

ده کشور خطرناک برای سفر+ تصاویر

۶- کنیا

کنیا دارای روستاهای جذاب و دیدنی می باشد که متعلق به گروهک های تروریستی است با این حال شاید بتوان در روزهای عادی به این کشور سفر کرد. بدترین زمان ممکن برای سفر به این کشور دوران انتخابات ریاست جمهوری است که درگیری و جنایات به آخرین حد خود می رسد.

ده کشور خطرناک برای سفر+ تصاویر

۵- السالوادور

السالوادور به کشور کوهستان های زیبا و دیدنی معروف است؛ هر چند باند های جنایتکار و بزرگ جهان در این کشور سکونت دارند. السالوادور سالهاست که درگیر جنگ های داخلی است که هنوز راه حلی برای اتمام این جنگها پیدا نشده است. اگر مایل هستید به این کشور سفر کنید باید به این نکته نیز توجه کنید که آدم ربایی هایی زیادی در پارک های گردشگری این کشور گزارش شده است.

ده کشور خطرناک برای سفر+ تصاویر

۴-کلمبیا

تاریخ کلمبیا به اولین هزاره قبل از میلاد می رسد که این خود دلیلی برای تجربه سفر هیجان انگیز به این کشور است. اما این کشور بیش از ۴ دهه است که توسط قاچاق مواد مخدر، فساد سیاسی و جرایم خشونت آمیز ویران شده است.جرایم سازمان یافته قوی، سفر کردن به این کشور را تا ایجاد یک صلح پایدار ناممکن می سازد.

ده کشور خطرناک برای سفر+ تصاویر

۳-ونزوئلا

ونزوئلا معروف به یک  کشور هزار چهره است.  سواحل ساحلی کارائیب ، قله آند ، تالاب هایی با ماهی های پیرانا و تپه های شنی و ماسه ای زیبا این کشور را تبدیل به یکی از خاص ترین مناطق جهان می کند. فضای سیاسی نامناسب، افزایش درگیری ها و وضع نامطلوب اقتصادی سفر کردن به این کشور را ناممکن کرده است.

ده کشور خطرناک برای سفر+ تصاویر۳

۲-نیجریه

قطعا نام Boko Haram به گوش شما نیز رسیده است؛ یک گروهک تروریستی که سالهاست این کشور را ویران کرده است. نیجریه مقصدی ناامن محسوب می شود که دارای ناوگان حمل و نقل غیر قابل اعتماد است.

ده کشور خطرناک برای سفر+ تصاویر

۱-پاکستان

پاکستان این روزها تبدیل به مکانی برای مهاجرت گروه‌های تروریستی همچون داعش و طالبان تبدیل شده است و به خاطر خطر بالای این دو گروه تروریستی سفر به این کشور ناممکن خواهد بود.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.