اصفهان شرق

انتظارها از پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی بالاست/ ۳۸ هزار اصفهانی به‌عنوان نمونه‌های ترافیکی شناسایی شدند

کدخبر: 148062
1396/07/25 در ساعت 11:00

به گزارش اصفهان شرق، سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی صبح امروز در همایش بزرگ تجلیل از نمونه‌های ترافیکی راکبین و رانندگان قانونمند پلیس راهور استان اصفهان، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده است هر کس انسانی را از مرگ رهایی بخشد، آن‌چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: استان اصفهان مزین به‌عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی است که این عنوان دارای پیام‌های متعدد و رویکردهای مختلفی است که در ضمن انتظارها را از این استان بالا می‌برد.

وی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان در همین خصوص طرحی را با عنوان تجلیل از نمونه‌های ترافیکی راکبین و رانندگان پیش‌بینی کرد.

سردار معصوم بیگی تأکید کرد: رفتار مردم اصفهان ضمن اینکه کامل است باید الهام‌دهنده به‌کل کشور باشد چرا که این استان شایسته این عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، طرح‌ریزی این همایش را بر همین اساس عنوان کرد و گفت: نمونه‌های ترافیکی در مرحله اول خود مردم عابران پیاده و سپس راکبان موتورسوار و رانندگان خودرو هستند.

وی با بیان اینکه در مدت‌زمان اجرای این طرح 38 هزار نفر نمونه ترافیکی در استان اصفهان شناسایی شدند، تصریح کرد: چشم‌انداز این همایش این هست که استان اصفهان در زمینهٔ مسائل ترافیکی می‌تواند نمونه و الگو در کشور باشد.

انتهای پیام/صاحب نیوز