سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 10:39 - دوشنبه 26 اسفند 1392

جرقه ی اولیه ترمینال ورزنه زده شد

کلنگ ترمینال مسافر بری شهر ورزنه با حضور معاون عمرانی استانداری و فرماندار اصفهان به زمین زده شد تا گامی در جهت بهبود وضیعت مردم باشد.

به گزارش اصفهان شرق: در آستانه ی سال 93 و آمدن صدای پای بهار برای شکوفا  شدن درختان، صدای کلنگ پروژهای عمرانی و مهم شهر ورزنه  فضای شهر را پر کرد.

ترمینالی که نامش بهبود حمل و نقل بین راهی را می رساند و گامهای مسئولین در جهت ساخت آن ضعف های ایجاد شده در بخش تردد مسافران را به قوت مبدل می کند.

علی عطایی شهردار شهر ورزنه ترمینال ورزنه را نیاز مبرم شهر خواند و خاطر نشان کرد: بحث ترمینال از عواملی است که در راستای مهم خواندن شهر، پشتیبانه ی خوبی برای شهر میباشد.

وی تردد آسان مسافران درسفر های برون شهری، مخصوصا دانشجویان را از عوامل مهم توجه مسئولین به وضعیت مردم دانست و تصریح نمود: نبود ساختمان ترمینال و سرویس های خدماتی برای مسافران مشکلات عمده ای را برای همشهریان گرامی به وجود می اورد و با ساخت ترمینال و پیگیری در راستای راه اندازی آن میتوان کمک شایانی به بحث گردشگری و بر طرف شدن نیاز ضروری مسافران دارد.

عطایی دررابطه با بهبود حمل و نقل در خواست همکاری تعاونی های مربوطه در سیستم حمل مسافران برون شهری را داشت.

وی در پایان اشاره ای به 2بانده کردن بلوار ورودی شهر و ادامه دادن بلوار تا کمر بندی غرب به طول 1000متر داشت و این طرح را در راستای امنیت بالای تردد و وسایل نقلیه شهر و زیبا سازی بلوار به تمثال 105 شهید ورزنه مهم خواند.

Vater-Mark2 Vater-Mark3  Vater-Mark66 Vater-Mark77

DSC03734 Vater-Markت Vater-Markس  Vater-Markه تت

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.