اصفهان شرق

سخنان ترامپ نشانه ضعف آمریکا در مقابل ایران بود/ «اتحاد» رمز اصلی در برابر هر گونه یاوه گویی دشمن

کدخبر: 147989
1396/07/24 در ساعت 11:10

به گزارش اصفهان شرق، بعد از صحبت های رئیس جمهور آمریکا، گروه ها و دسته های مختلف در کشورمان دست اتحاد فشردند و هم صدا کنار یکدیگر فریاد وحدت سر دادند. در این رابطه نظرات بعضی از مسئولان را جویا شدیم.

ریاست شورای شهرستان اصفهان، سخنان سخیف ترامپ را یاوه گویی و سخن پراکنی رسانه ای باهدف جلب رضایت محافل صهیونیستی دانسته و تصریح کرد: ملت هوشیار و انقلابی ما ذره ای از حمایت از سپاه و فرزندان انقلابی خود و نیز دستاورد دیپلماسی برجام عقب نخواهد نشست.

عباس جلالی بیان کرد: این اراجیف سیاسی ترامپ اتفاقا موجب همدلی جناح ها و آحاد ملت خواهد بود.


شهردار شهر تودشک اظهار کرد: ملت ایران با وحدت و انسجام ملی و با شعار هیهات من الذله مشت محکمی بر یاوه گوئی های ترامپ خواهند زد.

محمد رضا مجلسی افزود: همه ایرانیان یک سپاه واحد و پاسدار انقلاب اسلامی و حافظ خون شهیدان هستند و در مقابل کفر و استکبار جهانی تا پای جان خواهند ایستاد.


رئیس شورای بخش کوهپایه سخنان ترامپ را آخرین ابزار خود برای تضعیف روحیه ایرانیان دانسته و تصریح کرد: ترامپ با شعور و درک ملت ایران روسیاه شد.

احمد لطفی اظهار کرد: ترامپ باید بداند، وقت آن رسیده که بجای ابزارهای تحریم و جنگ و تضعیف روحیه و دیگر ابزارها، بهتر است دست ادب به سینه ات بگذاری و سر تعظیم در مقابل قدرت واراده ملت و دولت ایران و سپاه جمهوری اسلامی ایران فرود آوری.


فرهاد شهریاری مدیر بهزیستی بخش کوهپایه گفت: ترامپ دشمن خود شیفته و نادانی است که باید آرزوهای دور و دراز خود را در مورد کشور عزیزمان ایران به گور ببرد و خیلی زود خواهد دید که هنگامی که ایرانیها متحد شوند تمام دنیا نیز در برابرشان نمی تواند بایستد.

دهیار روستاهای جزه با بیان این جمله از کلام گهربار حضرت علی(ع)، «گردن فرازى، عين حماقت است» تصریح کرد: ترامپ نمیتواند با این حرفا جای جلاد و شهید را عوض کند.

حامد رجبی افزود: سخنان ترامپ نشانه ضعف آمریکا در مقابل ایران اسلامی بود.

انتهای پیام/ جمشید حسینی