سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 13:23 - دوشنبه 26 اسفند 1392

آماده باش هلال احمر شرق اصفهان در آستانه ی چهارشنبه سوری

عید 93 را با چهارشنبه سوری، سوزناک نکنیم

اکیپ های هلال احمر بخش های بن رود و جلگه آمادگی خود را جهت امداد رسانی به مردم مناطق مربوطه اعلام داشتند تا شبی بدون حادثه در آستانه ی سال جدید داشته باشیم.

به گزارش اصفهان شرق: بهار با زیبایی ها خود در راه می باشد و آنچه مسلم و واضح است، دیدار شادی آفرین جوانان در سفره های پر عاطفه ی سال 93 می باشد.

در آستانه ی چهارشنبه ی آخر سال، آتش و جوانان بازیچه ی حوادث تلخی قرار می گیرند که نوروز را برای خود و خانواده ها به آنچه که نباید باشد تبدیل می کند.

در این راستا محمد زمانی مسئول هلال احمر بخش جلگه از آمادگی کامل اکیپ هلال احمر و در دسترس بودن یک دستگاه آمبولانس در سطح بخش خبر داد .

وی در باب توصیه به خانواده ها افزود: در ساعت های عصر، شب چهارشنبه سوری  خانواده ها مراقبت بیشتری را در راستای خروج فرزندانشان از خانه به عمل  آورند و حتی الا مکان مواد منفجره را از دسترس فرزندان دور کنند تا شاهد حوادث خطرناک نباشیم.

زمانی در پایان گفتگو هماهنگی هلال احمر را با بخشداری هرند مناسب خواند و تصریح نمود:
از 26 اسفند ماه اکیپ های امدادی از کوهپایه به هرند و باالعکس اکیپ سیاری در جاده های مواصلاتی قرار داده ایم و در این زمینه آماده ی خدمت رسانی به مردم و مسافرین بین راهی می باشیم.

در ادامه گفتگویی با علی اصغری مسئول هلال احمر ورزنه داشتیم .

وی به توزیع بروشور از 26 اسفند در بین مردم شهر خبر داد و افزود: در بروشور توزیعی بین مردم موارد بهداشتی و موضوعات جلوگیری از سوختگی و حوادث مرتبط جهت آگاهی بیشتر مردم تنظیم شده است.

اصغری با توجه به طرح امدادی هلال احمر از 27 اسفند ماه به مدت 20 روز تصریح نمود: یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل در راستای آخرین شب چهارشنبه سال و بحث خدمت رسانی به مسافران نوروزی در سطح بخش آماده خدمات دهی می باشد و امید واریم با مشارکت خانواده ها در نظارت بر فرزندانشان شبی سالم و به دور از خطر داشته باشیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.