اصفهان شرق

ایستادگی در برابر امواج ضدیت با اسلام و انقلاب نیازمند حفظ وحدت دینی و انقلابی است

کدخبر: 147885
1396/07/22 در ساعت 18:00

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرایط امروز به گونه‌ای است که بیش از پیش ایستادگی پای انقلاب، اسلام و مقاومت در برابر دشمنان را طلب می‌‌کند چرا که بی‌شک جز ایستادگی و مقاومت در برابر سیل هجمه‌ها راه دیگری برای حفظ دین و انقلاب وجود ندارد.

وی افزود: این مهم یعنی ایستادگی و مقاومت در برابر ناملایمات نه تنها در عمل بلکه در بیان امام حسین (ع) نیز به وضوح به چشم می‌خورد بنابراین همان عاملی که توانست قیام سراسر سربلندی حضرت اباعبدالله(ع) را در طول تاریخ در دل مردم زنده نگه دارد می‌تواند امروز ما را در برابر یزدیان زمان سربلند و موفق بدارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سختی‌ها و دشواری‌های مسیر ایستادگی و مبارزه بیان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی با تقدیم هزاران شهید و جانباز به پیشگاه ولی امر خود و به خاطر حفاظت از آرمان انقلاب ثابت کرده‌اند که همانند یاران امام حسین(ع) برای حفظ اسلام ناب محمدی از هیچ اقدامی فروگذار نبوده و هیچگاه از صدور شعائر پاک دین و آرمان بلند انقلاب دست بر نخواهند داشت.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی مفهوم والای کربلا امروزه در چند ده کشور جهان در بین جوامع مسلمان و موحد جاری و ساری و بی شک این دستاورد بزرگ نتایج همت بلند مردم ایران در طول سال‌های بعد از وقوع انقلاب اسلامی است.

عضو فراکسیون ولایت مجلس گفت: ایستادگی همانند یاران حضرت اباعبدالله(ع) و مقاومت در برابر امواج ضدیت با اسلام و انقلاب نیازمند حفظ وحدت دینی و انقلابی پیرامون رهبر معظم انقلاب است که بی‌شک با تحقق این مهم مبارزه برای سرافرازی اسلام عزیز و سربلندی انقلاب اسلامی شیرین خواهد بود.

وی تصریح کرد: مطابق فرمایش گهربار حضرت امیرالمومنین (ع) ایستادگی و مقابله با زور و زورگویی خود عامل افزایش و خلوص ایمان است چرا که صبر بر جراحت‌های وارده از سوی دشمنان اسلام و انقلاب و مبارزه و مقابله با اشرار خواست خداوند متعال است، پس حضرت حق بی‌شک توجهی ویژه به یاران و اصحاب دین داشته و آنان را بر سر سفره الهی بی نصیب نمی‌گرداند که قطعاً سهم ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته و ایشان را از شهد شیرین ایمان بهره‌مند می‌سازد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنش آفرینی‌ها، شرارت‌ها و ددمنشی‌های استکبار و ایادی آن در منطقه بیان کرد: استکبار جهانی که در رأس آن آمریکای جنایت پیشه و صهیونیزم کودک‌کش قرار دارند هر روز با توطئه‌های مختلف به مقابله با معتبرترین مکتب اسلام و انقلاب اسلامی می‌پردازد که از نمونه‌های بارز آن داعش، تنش‌های منطقه‌ای و حالا مسئله کردستان است که به یقین در این راه ایمان ملت مقاوم ایران بیشتر و خالص‌تر می‌‌شود.

انتهای پیام/تسنیم