سرویس: تولیدی 14:01 - شنبه 22 مهر 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

ترامپ به عقل جمعی اروپا و کشورهای پای میز مذاکره توهین کرد/ تاکید بر اقتصاد مقاومتی در برابر زیاده خواهی دولت آمریکا

عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: سخنان سخیف و عهد شکنی رئیس جمهور آمریکا توهین به عقل جمعی اروپا و شش کشور حاضر پای میز مذاکره بود و به قراردادها و تعهدات پشت پا زد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به صحبت های ضد ایرانی ترامپ گفت: ترامپ حالت استراتژیکی شیطانی دارد و مواضع جنگ طلبانه اش بر همگان مشهود است.

دکتر حیدر علی عابدی اظهار کرد: سخنان سخیف و عهد شکنی رئیس جمهور آمریکا توهین به عقل جمعی اروپا و شش کشور حاضر پای میز مذاکره بود و به قراردادها و تعهدات پشت پا زد.

وی افزود: آمریکا منشا بدبختی دولت های عراق، پاکستان و لیبی بود و در این رابطه سیاست های تضعیف کننده داشت و در این مدت هیچ موضع حمایتی از مظلومانی که در یمن و میانمار تحت فشار قرار دارند نداشته است و ادعای حقوق بشر می کند.

نماینده مردم اصفهان تاکید کرد: آمریکا با استفاده از تابلوی حقوق بشر، فجایع بسیاری علیه مظلومان انجام داد و با دیدگاه شیطانی خود طرفداری مستقیم خود از ظالمان را به دنیا نشان داد.

وی با اشاره به اینکه ملت و مسئولان کشور ایران باید موضع منسجم داشته باشند، خاطرنشان کرد: مردم باید هوشیار باشند و با الهام از فرمایشات گهربار رهبر معظم انقلاب، سعی کنند اقتصاد مقاومتی را بها داده تا موضع مقتدری در برابر زیاده خواهی های آمریکا باشد.

انتهای پیام/ زش

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.