سرویس: اخبار شهرستان 15:10 - جمعه 21 مهر 1396

امام جمعه ورزنه:

کسی حق ندارد علیه قوه قضائیه جوسازی کند/ کشت پاییزه آب رها سازی شود

حجت الاسلام شامحمدی گفت: اگر آب هست باید برای همه باشد برای کشاورز و غیر کشاورز هم ندارد و اگر نیست باید معادل آن که حق آبه شرعی و قانونی کشاورزان است را بپردازید.

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع  ضمن دعوت به تقوای الهی و پرهیز از گناه  اظهار کزد: جامعه با تقوی از مفاسد و آسیب های اجتماعی نجات پیدا می کند.

حجت الاسلام شامحمدی با اشاره به نقش رهبری در جامعه قرآنی گفت: کفار سوال کردند چرا کسی که ادعای پیامبری و نبوت می کند معجزه ای ندارد و خدا به پیامبر فرمود تو ترساننده این امت هستی و رسالتت را انجام ده، پس نتیجه این که برای هر گروه و جامعه ای نیاز به امام و هدایتگر است و این بالاترین دلیل برای وجود امام برای جامعه است.

وی به نبود امام در جامعه و آسیب های آن اشاره و ادامه داد: در جامعه بی امام و هدایت یک بی نظمی و اختلافی پیدا می شود که سبب ایجاد آسیب های جدی به آن جامعه می شود، از زمان  حضرت آدم تا پیامبر خاتم و تا این زمان هیچگاه جامعه بدون امام و رهبر نبوده است چرا که اساس جامعه به پیشوا و رهبری جامعه است.

امام جمعه ورزنه افزود: در جوامع غیر الهی هم امام و رهبر دارند ولی امام ورهبر این جوامع امام کفر است و ستمگری و ظلم می کند جامعه قرآنی و اسلامی باید امام و رهبر داشته باشد، ولی هر کسی نمی تواند رهبر جامعه شود و یا امام جامعه را انتخاب کند فقط خداوند متعال امام جامعه را انتخاب می کند و در زمان غیبت امام عصر(عج) هم رهبری جامعه باید بر عهده فردی عالم که شرایط رهبری را داشته باشد می باشد.

  امام جمعه ورزنه درخطبه دوم به دشمنان ظاهری و باطنی نظام اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: دشمنان دوگونه هستند عده ای در ظاهر مثل آمریکا و ایادی آمریکا که همیشه عربده کشی می کند و نوع دیگر آن باطنی است که در لباس و چهره خدمت به نظام برای دشمنان جاسوسی می کنند که این جاسوسی کردن  موریانه وار به نظام اسلامی ما ضربه می زند.

حجت الاسلام شامحمدی ادامه داد: متاسفانه در گروه مذاکره کننده جاسوسانی حضور داشتند و به نظام ضربه زدند که مجازات این جاسوسان فقط 5سال حبس نیست این ها مفسد فی الارض هستند و باید اعدام شوند که از نمایندگان مجلس می خواهیم در این مسئله بسیار مهم به میدان بیایند.

 وی به معرفی سپاه به عنوان تروریسم توسط امریکا اشاره و افزود: آمریکایی ها زمانی جرات چنین جسارتی را به خود می دهند که در داخل کشور بعضی از مسئولین ارشد نظام و خصوصا در مباحث انتخابات سپاه را متهم می کنند البته موضع گیری هایی خوبی در حمایت از سپاه صورت گرفت ولی باید از این دوگانگی دست بردارید و خود را درمان کنید.

خطیب جمعه ورزنه تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدافع مظلومین در ایران و حتی در اقصی نقاط دنیا بوده و امروز اگر داعش روبه نابودی است بخاطر رشادت های همین عزیزان است.

حجت الاسلام شامحمدی به تخریب قوه قضائیه اشاره و اظهار کرد: پروژه تخریب قوه قضائیه مدت هاست شروع شده و متاسفانه برخی از مسئولین به آن دامن می زنند که باید مراقب باشند و سخنان حضرت امام(ره)را نصب العین قرار دهندکه می فرماید کسی حق ندارد علیه قوه قضائیه جوسازی کند.

 امام جمعه ورزنه به تهدید های ترامپ رئیس جمهوری آمریکا درارتباط با برجام اشاره و تصریح کرد: ای کاش این غده برجام از تن ایران اسلامی برداشته می شد، متاسفانه آمریکایی ها برای نقض برجام هرکاری را انجام دادند ولی در داخل مسئولین هنوز از برجام حمایت می کنند.

وی به رها سازی آب جهت کشت پاییزه کشاورزان اشاره و بیان داشت: از کشاورزان عزیز و زحمتکش بخاطر پیگیری مطالبات خود از طریق قانونی تشکر می کنم و خطاب به مسئولین  می گوییم نجابت مردم و طی کردن راه قانونی  جهت مطالبات کشاورزان سبب جسارت شما نشود و شما هم باید به وظیفه قانونی خود عمل کنید که متعهد به مرتغع شدن مشکلات مردم هستید.

حجت الاسلام شامحمدی افزود:  اگر آب هست باید برای همه باشد برای کشاورز و غیر کشاورز هم ندارد و اگر نیست باید معادل آن که حق آبه شرعی و قانونی کشاورزان است را بپردازید، نظام اسلامی باید مردم را تامین و مردم کشاورز بیشتر آب وحق آبه خود را نمی خواهند و منتظرند در وقت معین و آن هم به اندازه کافی جهت کشت پاییزه آب رها سازی شود.

  امام جمعه ورزنه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی اظهار کرد: هفته تربیت بدنی را خدمت همه ورزشکاران و مسئولین این نهاد تبریک می گوییم و از مسئولین  استان و شهرستان می خواهیم در جهت مرتفع شدن کم وکاستی های این مجموعه در منطقه بن رود و شهر ورزنه تلاش جدی و مثمر ثمری داشته باشند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.