اصفهان شرق

شهرک صنعتی کوهپایه، پتانسیل قوی برای رفع دغدغه صنعتگران را دارد

کدخبر: 147748
1396/07/20 در ساعت 23:13

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از کوهپایه، دکتر علی یزدانی معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور و دکتر حسن کامران نماینده مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان محلی شهر کوهپایه از شهرک صنعتی کوهپایه بازدید کردند.

در این بازدید معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، سهم شهرک های صنعتی را در توسعه شهر ها بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: باتوجه به کمبود آب و منابع آبی در شرق استان اصفهان این نقش چند برابر خواهد بود.

علی یزدانی افزود: استفاده از تمام ظرفیت ها برای حل مشکلات شهرک های صنعتی باتوجه به نامگذاری این چند سال با نام اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری از اهم برنامه های وزارت صنعت در کشور است.

وی شهرک صنعتی کوهپایه را دارای پتانسیل قوی در جهت رفع دغدغه های صنعتگران دانست و اظهار کرد: وزارت صنعت طبق قانون آماده حل مشکلات دفع آب و احداث تصفیه خانه این شهرک صنعتی خواهد بود.

در این دیدار نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به مشکلات کم ابی در مناطق جلگه و بن رود تصریح کرد: باید بکوشیم که مشکلات حاصل از این اتفاق را برطرف و به بهبود معیشت مردم کمک کنیم.

دکتر حسن کامران تصریح کرد: با رفع مشکلات و فراهم آوردن زمینه ی رشد شهرک های صنعتی، اشتغال را برای مردم به ارمغان بیاوریم.

وی اظهار کرد: تلاش برای تخصیص اعتبار ویژه در بودجه ۹۷ را به این امر مهم وضروری لازم و نوید انجام آن را داد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی