اصفهان شرق

مراسم غبار روبی قبور شهدا با حضور پرسنل انتظامی کلانتری شهر حسن آباد/ تصاویر

کدخبر: 147683
1396/07/20 در ساعت 10:59

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، صبح امروز بمناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور ریاست عقیدتی سیاسی یگان تکاور مستقل انتظامی استان، فرماندهی کلانتری شهر حسن آباد و مسئولان محلی، مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا از طرف کلانتری شهر حسن آباد انجام شد.

مسئول عقیدتی سیاسی یگان تکاور استان با اشاره به اهداف امام حسین(ع) در قیام عاشورا گفت: امام حسین(ع) و یارانش برای اقامه و حفظ ارزش های راستین دین اسلام قیام کرد زیرا در آن زمان نیز با توجه به وجود انحرافات دینی جامعه نیز دچار انحراف شده بود و امام حسین(ع) در این شرایط برای اصلاح فرهنگی اوضاع و شرایط جامعه قیام را بر بیعت با خلفاترجیح داد و خود و اهل بیت خود را فدای احیای دین اسلام کرد.

حجت الاسلام موسوی افزود: در زمان امروز نیز دشمنان اسلام از پا ننشسته اند و از طریق جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی و شبهات دینی قصد انحراف جوانان و نوجوانان ما را دارند و ما باید امروز برای مقابله با دشمنان بنابر فرموده مقام معظم رهبری فریضه مهم امر بمعروف و نهی از منکر را احیا کنیم.

در این مراسم از تلاش ها و زحمات سروان یوسفی فرماندهی کلانتری شهر حسن آباد تقدیر شد.

حضار بعد از مراسم بر سر قبور شهدای شهر حسن آباد حاضر شدند و یک بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند و قبور شهدا را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

انتهای پیام/ احمد صادقی