سرویس: اخبار شهرستان 10:59 - پنجشنبه 20 مهر 1396

در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی انجام شد؛

مراسم غبار روبی قبور شهدا با حضور پرسنل انتظامی کلانتری شهر حسن آباد/ تصاویر

مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدای شهر حسن آباد باحضور پرسنل نیروی انتظامی با قرائت زیارت عاشورا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، صبح امروز بمناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور ریاست عقیدتی سیاسی یگان تکاور مستقل انتظامی استان، فرماندهی کلانتری شهر حسن آباد و مسئولان محلی، مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا از طرف کلانتری شهر حسن آباد انجام شد.

مسئول عقیدتی سیاسی یگان تکاور استان با اشاره به اهداف امام حسین(ع) در قیام عاشورا گفت: امام حسین(ع) و یارانش برای اقامه و حفظ ارزش های راستین دین اسلام قیام کرد زیرا در آن زمان نیز با توجه به وجود انحرافات دینی جامعه نیز دچار انحراف شده بود و امام حسین(ع) در این شرایط برای اصلاح فرهنگی اوضاع و شرایط جامعه قیام را بر بیعت با خلفاترجیح داد و خود و اهل بیت خود را فدای احیای دین اسلام کرد.

حجت الاسلام موسوی افزود: در زمان امروز نیز دشمنان اسلام از پا ننشسته اند و از طریق جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی و شبهات دینی قصد انحراف جوانان و نوجوانان ما را دارند و ما باید امروز برای مقابله با دشمنان بنابر فرموده مقام معظم رهبری فریضه مهم امر بمعروف و نهی از منکر را احیا کنیم.

در این مراسم از تلاش ها و زحمات سروان یوسفی فرماندهی کلانتری شهر حسن آباد تقدیر شد.

حضار بعد از مراسم بر سر قبور شهدای شهر حسن آباد حاضر شدند و یک بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند و قبور شهدا را غبار روبی و عطر افشانی کردند.

انتهای پیام/ احمد صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.