سرویس: اجتماعی 14:09 - چهارشنبه 19 مهر 1396

مدیرعامل شرکت ملی پست

ارائه تمام خدمات الکترونیکی به صورت رایگان در کارپوشه ایرانیان/ هزینه و نحوه ثبت نام چگونه است؟

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: در طرح کارپوشه ایرانیان، خدمات الکترونیکی مورد نیاز شهروندان به صورت رایگان ارائه می‌شود و این سامانه از امنیت بالایی برخوردار است.

به گزارش اصفهان شرق، حسین مهری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به طرح کارپوشه ایرانیان که یکی از سرویس‌ها و خدمات الکترونیکی است، اظهار کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدت 3 سال اقدامات مهمی را در راستای اجرای طرح کارپوشه ایرانیان انجام داده است و خوشبختانه در مردادماه سال جاری این طرح به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: شهروندان برای ثبت نام و عضویت در طرح کارپوشه ایرانیان می‌توانند به شعب مختلف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مراجعه و در سامانه الکترونیکی این نهاد اطلاعات خود را ثبت کنند و از خدمات الکترونیکی شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی بهره‌مند شوند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: بر اساس این طرح خدماتی مانند ابلاغیه‌های قوه قضاییه، شهرداری‌ها، دادگستری، اخطاریه بانک‌ها، صورت حساب قبوض آب، گاز، برق و غیره در بستر الکترونیکی انجام می‌شود و اطلاعات مورد نظر به E-BOX هر شخص ارسال می‌شود.

جلوگیری از پرداخت هزینه‌های زائد با طرح کارپوشه ایرانیان

مهری گفت: طرح کارپوشه ایرانیان به کاهش هزینه‌ها، افزایش دقت و سرعت در جابجایی اطلاعات کمک می‌کند و هر شهروند با اجرای این طرح می‌تواند در هر نقطه‌ و مکانی از دنیا E-BOX خود را کنترل کند. این یک تحول برای شهروندان و سیستم دولتی است، چراکه با استفاده از این طرح از پرداخت هزینه‌های زائد جلوگیری می‌شود.

وی افزود: امیدوارم شهروندان این سرویس را جدی بگیرند، چراکه منافع اصلی این طرح برای شهروندان است و این کارپوشه برای شهروندان به  صورت رایگان طراحی شده است.

طرح کارپوشه ایرانیان امنیت بالایی دارد

مهری با تاکید بر اینکه طرح کارپوشه ایرانیان امنیت بالایی دارد، تصریح کرد: برای اجرایی شدن طرح کارپوشه ایرانیان، به مدت 3 سال اقدامات و تست‌های امنیتی بر روی سامانه مورد نظر انجام شده است و در حال حاضر این طرح از امنیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/خبرنگاران جوان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.