اصفهان شرق

یگان ویژه استان اصفهان آماده جلوگیری از هرگونه اقدام تروریستی است

کدخبر: 147585
1396/07/18 در ساعت 18:10

به گزارش اصفهان شرق، حسین امجدیان صبح امروز در رژه اقتدار یگان ویژه نیروی انتظامی استان اصفهان ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم اظهار کرد: هفته پرافتخار نیروی انتظامی را گرامی داشته و از زحمات شبانه‌روزی کلیه سخت‌کوشان عرصه نظم و امینت و آرامش تقدیر می‌کنم.

وی افزود: یگان ویژه استان اصفهان با دارا بودن جوانانی مؤمن، متدین، انقلابی و عاشقان حسینی با الگوگیری از فرهنگ عاشورا همواره گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا بوده و در طول سال آماده انجام مأموریت هستند.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: این یگان با انجام مأموریت‌هایی از قبیل برقراری نظم و امنیت ورزشگاه‌ها، کنترل اجتماعات، کنترل بحران‌ها در مواقع خاص، برگزاری اردوهای جهادی، پشتیبانی عملیاتی از واحدهای انتظامی فرماندهی انتظامی استان در راستای اجرای طرح‌های مختلف، انجام مأموریت‌های رهایی گروگان و هرگونه اقدام تروریستی و همچنین انجام مأموریت‌های مردم‌یاری در سطح کشور با تمام قوا و عزم راسخ آماده انجام وظیفه است.

وی ادامه داد: یگان ویژه نیروی انتظامی استان اصفهان پیش‌بینی و پیشگیری از هرگونه امنیتی شدن پدیده‌های اجتماعی را با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی دنبال کرده است.

امجدیان خاطرنشان کرد: یگان ویژه استان اصفهان با ارائه آموزش‌های حرفه‌ای و بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته با رویکرد اجتماعی و علمی، عملکرد هوشمندانه‌ای داشته و با شناسایی تهدیدات، تجزیه و تحلیل توان کارکنان، مردم‌داری، ارتباطات درون‌سازمانی و برون‌سازمانی، مهارت‌های مدیریتی و برنامه‌ریزی را دنبال می‌کند.

وی عنوان داشت: همچنین این یگان با نظارت و کنترل، بهره‌گیری از علم و تجربه، مشوت و خرد جمعی، استفاده بهینه از منابع مالی و انسانی، توجه به دانش تخصصی و ارتقای سطح دانش کارکنان، اصلاح نقاط ضعف در فرآیند آموزش و مد نظر قرار دادن پدافند غیرعامل و همچنین چشم‌انداز 1404 کشور جهت تحقق اهداف ناجا، بهره‌وری و اثربخشی لازم، مأموریت‌های محوله را با واکنش سریع و قدرت تحرک بالا، با سیاست‌های بازدارنده و پش‌گیرانه با کمترین هزینه و خسارت دنبال می‌کند.

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، اقداماتی به منظور ساخت حسینیه به متراژ 500 متر مربع، راه‌اندازی سالن تیراندازی با تفنگ بادی با 11 طرح، راه‌اندازی سیستم شبیه‌سازی تیراندازی سیمیلاتور با 10 طرح، راه‌اندازی سالن چندمنظوره، راه‌اندازی میدان موانع جهت ارتقاء، آمادگی جسمانی و انجام ورزش‌های رزمی، برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن و کلاس‌های افزایش تقویت بنیه اعتقادی نیز از دیگر اقدامات انجام‌شده در یگان ویژه استان اصفهان است.

انتهای پیام/فارس