سرویس: اخبار شهرستان 13:10 - سه شنبه 18 مهر 1396

در دیدار بخشدار جرقویه علیا از کلانتری شهر حسن آباد مطرح شد؛

زیرساخت و ابزار مهم توسعه هر منطقه، وجود امنیت است

بخشدار جرقوه علیا در دیدار با پرسنل نیروی انتظامی جرقویه گفت: یکی از زیرساخت ها و ابزارهای مهم توسعه هر منطقه ای وجود امنیت است که با تلاش پرسنل خدوم نیرو انتظامی محقق می شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، صبح امروز بمناسبت هفته نیروی انتظامی پرسنل بخشداری جرقویه علیا با حضوردر کلانتری شهر حسن آباد و پاسگاه انتظامی دهستان رامشه با فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی این دو کلانتری دیدار کردند.

بخشدار جرقویه علیا ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و آرزوی توفیق برای کلیه پرسنل خدوم نیروی انتظامی گفت: یکی از مهمترین حوزه ها امنیت است که اگر امنیت خدشه دار شود شیرینی سایر امور بر مردم تلخ می شود و از این رو امنیت سرشاخه سایر حوزه های رضایتمندی است.

حسین بهزاد فر افزود: نیروی انتظامی از جمله ارگان هایی است که به جد راه شهدا را ادامه می دهد و امیدواریم بتوان با همکاری دیگر ارگان های ذیربط در این مسیر ثابت قدم باشیم.

وی با اشاره به مسئله امنیت اظهار کرد: یکی از ابزارهای مهم جهت توسعه هر کشور، شهر و منطقه ای امنیت پایدار است که این وظیفه سنگین بر دوش نیروهای انتظامی است.

بخشدار جرقویه علیا از تلاش های فرماندهی کلانتری شهر حسن آباد سروان یوسفی و فرماندهی پاسگاه رامشه سروان نیکبخت در جهت ایجاد امنیت در منطقه جرقویه علیا تقدیر کرد.

سروان یوسفی نیز با تقدیر و تشکر از بخشدار و همراهان افزود: نیروی انتظامی با توکل بر خدا و همکاری ارگان ها و نهاد ها در منطقه جرقویه علیا با وجود مشکلات و کمبودها به وظیفه اصلی خود که همان ایجاد امنیت و آرامش برای مردم است عمل خواهد کرد و با هر گروه یا فردی که بخواهد امنیت مردم را خدشه دار کند به جدیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.