سرویس: اخبار شهرستان 00:40 - سه شنبه 18 مهر 1396

به میزبانی هیئت فوتبال بخش جلگه؛

پنجمین دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال شهرستان اصفهان برگزار شد/ 10 بانوی شرق اصفهانی در لباس داوری

پنجمین دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال شهرستان اصفهان به میزبانی هیئت فوتبال بخش جلگه در دانشگاه علمی کاربردی مرکز هرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، عصر امروز پنجمین دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال شهرستان اصفهان در حالی به کار خود در شهر هرند پایان داد که ۳۰ داور از این پس گام به جامعه داوری خواهند گذاشت.

نکته جالب این دوره، حضور ۱۰ نفر از بانوان جوان مناطق شرق اصفهان بود که توانستند در این دوره با موفقیت در مراحل امتحان عملی و تئوری گامی بلند به سوی داوری بردارند.

این دوره از کلاس داوری با تعداد ۳۰ نفر زیر نظر سید رسول احمدی مدرس رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و امتحانات عملی این دوره نیز زیر نظر خانم صادقی از مدرسان بدنسازی ایران صورت پذیرفت.

مراسم اختتامیه این دوره در حضور مسئولان محلی شهر هرند برگزار شد که محمد علی جعفری شورای اسلامی شهر هرند ضمن مثبت ارزیابی کردن داوری در شهرستان اصفهان پتانسیل بالای جوانان مناطق شرق اصفهان را در کلیه ورزشها بالا دانست و اعلام کرد آینده از آن جوانان شرق اصفهان است.

جعفر جعفری دبیر هیات فوتبال شهرستان نیز ضمن قدردانی از برگزار کنندگان دوره داوری گفت در چهار سال گذشته نزدیک ۱۰۰ داور از شهرستان اصفهان به جامعه داوری معرفی کردیم که ۱۰ نفر از این داوران در حال حاضر در مسابقات کشوری به فعالیت مشغول هستند.

کلاس داوری درجه سه فوتبال در شهرستان اصفهان با موفقیت داوطلبین به کار خود پایان داد و از این پس داوران در شهرستان اصفهان مشغول به فعالیت خواهند شد.

شهر هرند از توابع بخش جلگه و شرق اصفهان است.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.