سرویس: اخبار شهرستان 10:25 - دوشنبه 17 مهر 1396

در مراسم تودیع و معارفه شهردار سجزی مطرح شد؛

مردم در سود صنایع آلاینده سجزی سهیم شوند/ سختی کار در شهرهای کوچک به دلیل نبود درآمد پایدار

ریاست شورای شهر سجزی با اشاره به نزدیکی صنایع آلاینده به شهر سجزی تصریح کرد: حال که شهروندان شهر سجزی در معرض این آلایندگی قرار دارند و متأسفانه عوارض آن دامن گیر مردم است، انتظار می رود در سود این صنایع نیز سهیم باشند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، عصر  روز یکشنبه شانزدهم مهر ماه مراسم تودیع و معارفه شهردار سجزی برگزار شد.

این مراسم با حضور محمد رضا کمالی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، موسوی معاون عمرانی فرمانداری اصفهان و دیگر مسئولان استانی، بخش کوهپایه و شهر سجزی انجام گرفت.

ریاست شورای شهر سجزی ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه با بیان مراتب سپاسگزاری خود از شهردار سابق هومن شیروانیان  و  توفیق  خدمت شهردار سید محمد معین الدینی از درگاه خداوند تأکید کرد: شورای شهر سجزی و شهردار منتخب تمام تلاش خود را برای آبادانی هر چه بیشتر شهر به کار خواهند گرفت.

علی اکبر باقری  ادامه داد: در شهر سجزی کمبود بعضی از ادارات و یا شعبه های آن ملموس است که می طلبد مسئولان در برطرف کردن این نیاز در تعامل با شورای شهر عمل کنند.

وی با اشاره به نزدیکی صنایع آلاینده به شهر سجزی تصریح کرد: حال که شهروندان شهر سجزی در معرض این آلایندگی قرار دارند و متأسفانه عوارض آن دامن گیر مردم است، انتظار می رود در سود این صنایع نیز سهیم باشند.

سختی کار در شهرهای کوچک به دلیل نبود درآمد پایدار

در ادامه این مراسم مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به سختی کار در شهرهای کوچک به دلیل نبود درآمد پایدار اظهار کرد: شهرداری نهادی غیر دولتی ست که باید از محل درآمد های همان شهر اداره شود.

محمد رضا کمالی  ادامه داد: برای حصول موفقیت، تغییر در شیوه مدیریت شهری لازم است؛ مدیریتی که ابعاد فرهنگی، ورزشی،اجتماعی و عمرانی را در بر می گیرد.

وی با بیان  کمک دولت به شهرداری ها افزود:  تزریق نقدینگی، قیر رایگان و  ماشین آلات سنگین  منابعی است که دولت در اختیار شهرداری ها، به خصوص شهرداری هایی با منابع درآمد پایین قرار داده است.

در پایان از شهردار سابق شهر سجزی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.