سرویس: اخبار شهرستان » ورزنه 22:41 - یکشنبه 16 مهر 1396

در مراسم خداحافظی با دو شهردار در شرق اصفهان مطرح شد؛

رعایت عدالت، عامل رضایتمندی مردم و مسئولان است/ ضرورت ایجاد فرمانداری در منطقه محروم و وسیع شرق اصفهان

مراسم تودیع و معارفه شهرداران شهر ورزنه و حسن آباد جرقویه علیا با حضور مسئولان محلی و استانی با ارائه گزارش عملکرد شهرداران اسبق برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز در مراسمی با حضور معاونت امور عمرانی فرمانداری استان اصفهان، مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی، مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر ورزنه و همچنین شهردار شهر حسن آباد در دو مکان جداگانه برگزار شد.

*خداحافظی با شهردار حسن آباد

مدیر کل امور شهرداری ها و شوراها ی استانداری در سخنانی با اشاره به عوامل اصلی در پیشرفت یک شهر گفت: یکی از مهمترین عوامل در پیشرفت یک شهر و رضایتمندی مردم، رعایت قانون و قانون مداری است چون با رعایت قانون در جامعه به تدریج عدالت اجتماعی نیز برقرار می شود.

مهندس محمدرضا کمالی احترام به ارباب رجوع، خود محور نبودن و در نظر داشتن خدا را از دیگر عوامل موفقیت دانست.

دواود صادقی به عنوان شهردار حسن آباد انتخاب شد و از زحمات بی شائبه حسین ایراوانی شهردار اسبق این شهر تقدیر شد.

*در غیاب فروزان فر؛ خیرمقدم به شهردار جدید شهر ورزنه

مراسم معارفه غلامحسین رضایی شهردار جدید شهر ورزنه و تودیع هادی فروزان فر امروز با حضور مسئولان استانی و محلی در شهر ورزنه برگزار شد.

حسین اظهری رئیس شورای اسلامی شهر ورزنه و ماشالله شفیعی شورای دوره چهارم ورزنه به ایفای سخن پرداختند.

امام جمعه شهر ورزنه به مشکل اقتصادی مردم منطقه بن رود و شهر ورزنه اشاره و افزود: با توجه به اینکه مردم منطقه اکثرا شغلشان کشاورزیست و بخاطر خشکسالی های اخیر و همچنین بی تدبیری هایی که در بحث بارگذاری ها در زاینده رود صورت گرفته از نظر اقتصادی در تنگنای بسیار سختی قرار گرفته اند و مسئولان موظف هستند با رایزنی هایی برای مردم امنیت اقتصادی را سبب ساخته و فکری برای رهاسازی آب پاییزه کنند.
حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی به مطالبات مردم منطقه اشاره و گفت: مهمترین مطالبه مردم از مسئولان پیگیری و تسریع در استقرار فرمانداری در این منطقه است که بسیاری از مشکلات مردم از این طریق حل و فصل خواهد شد.

پیگیری در اتمام ساختمان بیمارستان، استخر و استقرار یک پایگاه کلانتری در تپه های ماسه ای که دغدغه همه علما، روحانیون و مردم مومن  و متدین بن رود است، از دیگر مواردی بود که امام جمعه به آن اشاره کرد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.