سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 10:06 - یکشنبه 25 اسفند 1392

عليرضا صادقي

مسئولین در آستانه سال 93 به وعده های خود عمل کنند

ريیس شوراي اسلامي شهر حسن آباد جرقويه عليا گفت: بيشتر پروژه ها در منطقه نيمه كاره رها شد ولي مردم در حماسه سياسي و اقتصادي خود را خوب نشان دادند پس مسئولان نيز بايد به فكر مردم محروم منطقه باشند.

عليرضا صادقي ريئس شوراي شهر حسن آباد در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا گفت:
مردم منطقه جرقويه و شهر حسن آباد با توجه به محروميت ها حضور چشمگير انها در راهپيمايي 22 بهمن و مراسمات انقلابي ديگر به حماسه ي سيا سي كه رهبر معظم انقلاب بر ان تاكييد دارند، لبيك گفتند و به حماسه اقتصادي و اقتصاد مقاومتي نيز تا حد امكان توجه دارند و در بحث اقتصادي بايد مسئولين زمينه و تسهيلات لازم را هموار سازند.

وی با توجه به نامگذاري سال 92( حماسه ي سياسي و اقتصادي ) به گام هاي برداشته شده  در اين راستا اشاره و تصریح نمود: مردم منطقه جرقویه از دیرباز در صحنه حاضر می شدند و حضور پر شورشان در راهپیمایی 22 بهمن و رای ریزی گواه این مطلب می باشد.

رییس شورا در ادامه به اقدامات انجام گرفته شده در بحث اقتصادي اشاره و بیان نمود: ترغیب و تشویق جوانان در جهت ایجاد کارگاههای زود بازده مثل سالن توليد قارچ، پيگيري مشكلات اوليه بعضي مشاغل مثل برق و گاز رساني به دامداران منطقه صحراي شيدان و قسمت شرقي حسن آباد ،فروش نمك به استان هاي همجواردر فصل زمستان و كسب درآمد براي شهرداري از اقدامات ایجاد شده در این راستا می باشد.

صادقي در ادامه گفت: ما تا حد توان خود اين اقدامات را انجام داده ايم ولي بحث اقتصادي بيشتر توجه مسئولين را مي طلبد. مثلا ايجاد كشتارگاه، استخر شنا و ايجاد يك مجموعه كامل ورزشي و برگزاري نماز جمعه موضوعاتي بوده كه مطرح و پيگيري شده ولي بدون جواب مانده است.

وی با اشاره به پروژ ه هايي كه در سال 92 وعده اجرايي شدنش را داده عنوان کرد: آزار سازي معابر شهري، روشنايي بلوار ورودي و خروجي شهر،برگزاري نماز جمعه در شهر حسن آباد، ايجاد فضاي سبز و پارك شهر،ايجاد كشتارگاه، ايجاد ساختمان دانشگاه پيام نور، تكميل ميدان معلم، مرمت و بازسازي قنوات، ايجاد منطقه گردشگري در تپه هاي ماسه اي از جمله وعده هایی می باشد که قول اجرای آن داده شده است. آزادسازي معابر و فضاي سبز تا حدي انجام شده ولي بقيه در حال پيگيري بوده و هنوز عملياتي نشده است كه اميد است در سال 93 با عنايت مسئولين ذيربط اين پروژ ه ها عملياتي گردد.

رییس شورا عمكرد مسئولين منطقه را این گونه ارزیابی کرد: با توجه به مدت زماني كه شوراي جديد و شهردار فعاليت خود را شروع كردند مسئولين منطقه با اعضاي شورا تعامل بسيار خوبي داشتند و پيگير مسائل موجود مي باشند.

وی ميزان تحقق مشاغل خودكفايي و بسيج سازندگي در منطقه جرقويه را این گونه خواند: در اين گونه موارد بايد مسئولين و ارگان هاي مربوطه تسهيلات مورد نياز افراد را به حق و عدالت به افراد ي كه خواستار ايجاد مشاغل در منطقه هستند بدهند و انها را مورد تشويق قرار دهند.

صادقی در پایان توصيه ای به مسئولين داشت: از مسئولین می خواهم که توجه كافي به مناطق محروم داشته و به وعده هايي كه به مردم مي دهند جامه عمل بپوشانند.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “مسئولین در آستانه سال 93 به وعده های خود عمل کنند”

  1. دلسوز گفت:

    عمل مسئولین را انشاالله در تمام لحظات مشاهده کنیم.

  2. با سلام
    با ذکر منبع مطلب شما در تارنمای حسن آبادی ها کار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.