سرویس: اجتماعی 10:45 - یکشنبه 16 مهر 1396

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان:

مدیران غیر بومی بزرگترین آسیب را به اصفهان زده‌اند

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان گفت: انتصاب مدیران غیر بومی برای اصفهان تاکنون بزرگترین آسیب‌ها را به استان وارد کردند.

به گزارش اصفهان شرق، اسفندیار امینی اظهار داشت: از ۱۶ تا ۱۷ سال پیش شاهد سر کار گذاشتن مدیران غیر بومی در پست‌های مختلف در اصفهان بودیم و از همان زمان شاهد افتادن اصفهان در سراشیبی بودیم.

وی بیان داشت: همچنین با ورود اولین استاندار غیر بومی به اصفهان، شاهد خشک شدن زاینده رود بودیم.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اصفهان تصریح کرد: طی یک دوره زمانی اصفهان ۱۳ وزیر و ۱۶ استاندار داشت و این در حالی بود که اصفهانی‌ها هر جا مدیریت کردند شاهد پیشرفت آن حوزه بودیم.

وی با بیان اینکه تا زمانی که اصفهان را مسئولان بومی اداره کردند با هیچ مشکلی مواجه نبودیم. نه خشکسالی داشتیم و نه کشاورزی با این وضعیت مواجه بود، افزود: انتخاب مدیران بومی برای اصفهان که دارای علم و تجربه کافی به محیط و حوزه جغرافیایی و فرهنگ و روحیه مردم اصفهان هستند باعث نجات این شهر و استان خواهد شد.

امینی ادامه داد: انتصاب مدیران غیر اصفهانی در تمامی ادارات و سازمان‌ها رخنه کرده است و چون آشنا به اصفهان نیستند تا زمانیکه حوزه عملیاتی خود را بشناسند، مدت مدیریت آنها تمام شده است.

وی با اشاره به اینکه ما نسبت به انتصاب مدیران غیر بومی در اصفهان گلایه داریم و پای تغییر هر مدیری که سبب ضعف حوزه کشاورزی و عامل تداوم خشکسالی زاینده رود شود، می ایستیم، گفت: در حال حاضر تنها کشاورزان هستند که پای حرف خود ایستادند وگرنه مدیران که تنها در کلام حامی کشاورزان بودند.

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی اصفهان گفت: انتصاب یک مدیر غیر بومی در اداره کل محیط زیست اصفهان را نمی پذیریم و در صدد لغو حکم وی هستیم.

وی تصریح کرد: چگونه یک مدیر که هیچ تعلق خاطری به اصفهان ندارد، می تواند نجات بخش اصفهان باشد و آب را به زاینده رود برگرداند.

انتهای پیام/مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.