سرویس: اخبار شهرستان 01:19 - یکشنبه 16 مهر 1396

در دیدار پرسنل نیروی انتظامی ورزنه مطرح شد؛

برقراری امنیت نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی جوامع دارد

حجت الاسلام شامحمدی امام جمعه ورزنه گفت: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش های مختلف جامعه با نیروی انتظامی و پلیس است و باید از آن بهره برد.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه ورزنه و هیئت همراه و همچنین رئیس اداره آبفا با فرماندهی نیروی انتظامی و پرسنل کلانتری 45 ورزنه دیدار و گفتگو کردند.

امام جمعه ورزنه در این دیدار از فرماندهی انتظامی و خدمات پرسنل نیروی انتظامی در تامین امنیت شهر ورزنه و بخش بن رود تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار کرد: امروز به برکت حضور شبانه روزی و مقتدرانه نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح کشورمان، ایران از امن ترین کشورهای منطقه است.

حجت الاسلام شامحمدی هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای ارتباط بیشتر بخش های مختلف جامعه با نیروی انتظامی و پلیس دانست.

وی بیان کرد: امنیت از مولفه های پیشرفت یک جامعه است و نیروی انتظامی با برقرار امنیت، نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در شهر ورزنه و بخش بن رود ایفا می کند.

سرگرد رضا دهقان فرمانده انتظامي با ابراز خرسندي از حضورامام جمعه وهیئت همراه در جمع نيروهاي انتظامي، اين حضور را مايه دلگرمي پرسنل خدوم اين نيرو توصيف و ابراز اميدواري نمود با همكاري و همياري مسئولان شهر ورزنه و بخش بن رود و پرسنل نیروی انتظامی امنيت و آسايش خاطر مردم شريف منطقه بيشتر از پيش تامين گردد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.