اصفهان شرق

هفته نیروی انتظامی فرصتی بهینه برای همدلی مردم و پلیس است

کدخبر: 147248
1396/07/16 در ساعت 01:37

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر تودشک باتفاق شهردار با حضور در کلانتری تودشک از تلاش های شبانه روزی فرمانده خدوم و پرسنل سختکوش و همیشه بیدار این یگان تقدیر و تشکر کردند.

شهردار تودشک در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق گفت: گسترش حضور و ارتباط با نهادهای انتظامی در شهرها، نشانه اهمیت ارتباط و همکاری‌ها با پلیس به منظور انجام و اثر بخشی فعالیت‌های نیروی انتظامی است.

محمد رضا مجلسی اظهار کرد: پرسنل خدوم کلانتری تودشک در زمینه برقراری امنیت در سطح حوزه استحفاظی از آمادگی شهرداری و شورای شهر تودشک به منظور پشتیبانی همه جانبه بهره خواهد برد.

وی افزود: هفته نیروی انتظامی فرصتی برای همدلی میان مردم و پلیس است تا بتوان شاهد امنیت پایدار برای منطقه باشیم.

شهردار تودشک ضمن تشکر از توجه نیروی انتظامی به مقوله امنیت در جامعه خاطرنشان کرد: امنیت، یکی از مهمترین نعمت هایی است که خداوند به یک جامعه عنایت کرده است و نشاط، حرکت و همبستگی در سایه امنیت رخ می دهد.

در ادامه جناب سروان جعفری فرمانده کلانتری تودشک از حضور شهردار و اعضای شورا در جمع پرسنل کلانتری تقدیر نموده و خاطر نشان کردند در راه تامین امنیت و آسایش مردم از هیچ خدمتی فروگذار نخواهند کرد.