سرویس: ورزشی 10:46 - شنبه 15 مهر 1396

شهربانو منصوریان؛

همچنان در بین بانوان ووشوکار دنیا رکورددار هستم/ فنم در برابر حریف آمریکایی سالن را شگفت‌زده کرد

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان گفت: با این مدال طلا و در مجموع کل مدال‌هایم، در بخش بانوان همچنان در دنیا رکورددار هستم.

به گزارش اصفهان شرق، شهربانو منصوریان اظهار کرد: در مسابقات ووشوی قهرمانی جهان که مهر ماه جاری به میزبانی کازان روسیه برگزار شد موفق به کسب مدال طلا در بخش بانوان شدم.

وی که به تازگی از این رقابت‌ها به اصفهان بازگشته، افزود: مسابقات در دو بخش تالو و ساندا صورت گرفت که من در بخش ساندا در وزن منهای 65 کیلوگرم رودرروی حریفان قرار گرفتم.

این ملی‌پوش به حضور 60 کشور در رقابت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: مسابقات سنگین و تنگاتنگ بود، اکثر تیم‌ها با مربیان چینی و بازیکنان اصلی‌شان شرکت کرده بودند و همین باعث شده بود رقابت‌ها سطح فوق‌العاده بالایی داشته باشد.

وی عنوان کرد: در بازی اول مقابل حریفی از قزاقستان به پیروزی رسیدم؛ کلاً قزاق‌ها به بوکسور بودن معروفند و بیشتر بانوان هم از بوکس وحشت دارند و می‌ترسند؛ من با ضربات دست و بوکس او را ناک‌اوت کردم.

منصوریان اضافه کرد: سپس با حریف آمریکایی روبه‌رو شدم، 50 ثانیه بیشتر طول نکشید که وی را هم ناک‌اوت کردم؛ در آن مسابقه فنی زدم که برای اکثر کشورها جالب بود و کل سالن به خاطرش تشویقم کردند؛ عصر همان روز با حریف هندی مبارزه کردم، هند بازیکنان خوبی دارد به طوری که در جوانان توانسته‌اند از چینی‌ها هم پیشی بگیرند و در کل پیشرفت خیلی خوبی داشته‌اند؛ من این بازی را 2 رانده تمام کردم و بردم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در فینال رودرروی حریفی از مصر موفق شدم بیشترین امتیاز را بگیرم و مدال طلا را از آن خود کنم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی ووشوی بانوان عنوان کرد: این چهارمین مدال طلای جهانی‌ام است و در کل با 8 مدال طلایی که تا الآن در مسابقات ملی به دست آورده‌ام چه جهانی، چه جام جهانی و چه آسیایی توانسته‌ام همچنان در بخش بانوان این رشته در دنیا رکورددار باشم.

وی در پایان اذعان داشت: با توجه به اینکه رقابت‌های دیگری را در سطح ملی پیش رو داریم و لازم است که آمادگی بدنی‌ام حفظ شود، تصمیم گرفتم امسال در مسابقات لیگ برتر شرکت کنم به همین خاطر با تیم دانشگاه آزاد قرارداد بسته‌ام و به همراه این تیم در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنم.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.