اصفهان شرق

فرجام برجام بر ملا کننده خوی عهدشکنی آمریکاست

کدخبر: 147155
1396/07/14 در ساعت 13:55

به گزارش اصفهان شرق، امام جمعه نصرآباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اتصال به آقا امام زمان(عج) که مانع از ارتکاب گناهان می شود، در رابطه با فواید توسل به امام و دعا برای ان حضرت با استاد به کتاب مکیال المکارم گفت: دعا بهترین نوع احسان و نیکی است، وقتی که بنده مومن برای مولای خود دعا کند آقا هم در جوابش دعایش خواهد کرد.، دعای امام زمان علیه سلام کلید همه خیرات و خوبی هاست.

حجت الاسلام کمال دشتی سپس درباره خانه خوبان اظهار کرد: با برگزاری دعای عهد، دعای فرج، دعای سلامتی و زیارت آل یاسین خانه خود را به یاد مهدی زهرا منور و در عوض از ثمرات آن بهره مند شویم و مهدی باوری و مهدی یاوری را از خانه خود شروع و در جامعه رواج دهیم.

وی خدا محوری را یکی از نشانه های خانه خوبان بر شمرد و افزود: لازمه خدا محوری مبارزه با مظاهر شرک و ترویج اندیشه توحیدی و تربیت نسل موحد است، خانه های ما باید محل پرورش بهترین بندگان خدا باشد، فضای خانه را از موارد بی ارزش و مضر پاک نماییم و خانه خود را مثل خانه خوبان قرار دهیم.

امام‌جمعه نصرآباد در ادامه به نقش حضرت زینب کبری سلام الله علیها و حضرت امام سجاد علیه السلام در شکست جنگ نرم اشاره کرد و گفت: از عصر عاشورا پس از شهادت امام حسین علیه السلام و یارانش جنگ نرم شروع شد و این دو بزرگوار نقش به سزایی در زنده نگهداشتن این واقعه تاریخی داشتند.

امام جمعه نصرآباد با تبیین شگردهای امویان در جنگ نرم گفت: انها با بکارگیری خواص منحرف و استفاده از دانشمندان دنیا پرست درصدد مشروعیت و مقبولیت بخشیدن به دستگاه حاکمه با هدف تغییر ارزش های اسلامی و وارونه جلوه دادن ارزش ها و حقایق بودند اما حضرت زینب علیها السلام با کنار زدن نقاب ظلم و افشای قدرت پوشالی یزید باعث ناکامی دشمنان و ماندگاری نام و قیام امام حسین علیه السلام شد.

نامبرده با تبریک ۱۵ مهر روز روستا و عشایر به روستائیان و عشایر بر ضرورت اتحاد و همدلی بین اقشار و طوایف مختلف تاکید نمود و افزود: این روز زمینه خوبی برای توجه بیشتر مسئولان به روستاییان و عشایر بویژه مردم شهر نصرآباد که اکثر آنها عشایر هستند می‌باشد و توقع ما رسیدگی بیشتر به مسائل عشایر چه در ییلاق و چه در قشلاق است. بحث اشتغال و برندسازی محصولات لبنی این شهر که بارها گفته شده ولی عملیاتی نشده و بازاریابی صنایع دستی و محصولات تولیدی عشایر نقش موثری در ارتقای وضعیت معیشتی این قشر محروم خواهد داشت.

امام جمعه نصرآباد با تبریک 16 مهر روز جهانی کودک به کودکان گفت: بهترین میراث والدین برای فرزندان ادب است. تربیت صحیح فرزندان به گونه ای که در برابر خدای متعال. امام زمان علیه السلام و مردم مودب باشند.

وی همچنین روز جهانی پست را به فعالان این عرصه تبریک گفت و افزود: هرچند تکنولوژی زمینه ارتباطات را بیشتر و آسان تر کرده اما چیزی از فعالیت پست کم نشده است.

نامبرده با بزرگداست روز حافظ. پیرامون روز ملی کاهش آثار بلایای طبیعی به مردم توصیه کرد: به نظرات کارشناسان در هنگام ساخت و ساز توجه داشته باشید تا در صورت بروز سیل ، زلزله و… خسارت نبینید یا خسارت کمتری متوجه شما شود چرا که کارشناسان به فکر جان ما هستند.

امام جمعه نصرآباد با بزرگداشت سالروز شهادت حبیب حرم سردار حسین همدانی و تجلیل از مقام شامخ دیگر شهدای مدافع حرم از جمله شهید حججی. به تشریح فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگزاران حج پرداخت و گفت: حج بهترین فرصت برای خنثی سازی تبلیغات دشمنان است و فرجام برجام بر ملا کننده خوی عهدشکنی آمریکاست.

نامبرده با قدردانی از همه مردم و مسئولانی که در سطح شهر و بخش به اقامه عزاداری. برای سرور و سالار شهیدان پرداختند گفت: عاشورا آغاز است نه پایان. رسالت پیام‌رسانی از شهادت شروع شد و هر کسی به سهم خود در فضای حقیقی و مجازی باید رسالت زینب گونه خود را به نحو احسن انجام دهد چرا که عاشورا مقدمه ظهور است. دو بال سرخ حسینی و سبز مهدوی دوبال پرواز برای رسیدن به اوج سعادت است.

وی با تقبیح اقدامات کردستان عراق که با حمایت و طراحی اسراییل و امریکا همراه است به مرگبارترین تیراندازی در امریکا اشاره کرد و گفت : امریکا توان تامین امنیت در داخل کشور خود را ندارد و فقط به فکر فروش اسلحه در داخل و خارج است.

امام جمعه نصرآباد در پایان از نیروهای مسلح به پاس ایجاد امنیت در داخل و پیرامون کشور. تشکر نمود و هفته نیروی انتظامی را به دلاورمردان و جان بر کفان این نیرو تبریک گفت و از حضور اقای براهیمی فرمانده کلانتری 30 اصفهان و همکارانشان در نماز جمعه نصرآباد و زحمات و تلاش های انها قدردانی کرد.

ولی الله عرب مختاری