سرویس: سیاسی 16:07 - پنجشنبه 13 مهر 1396

حجت‌الاسلام سالک:

پشت پرده حملات به رئیس دستگاه قضا لاشه‌های سیاسی فراری از کشور هستند/ برخورد با «آمدنیوز» و کانال‌های ضدانقلاب

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیگانگان و فراری‌هایی که به عنوان لاشه‌های سیاسی از کشور گریخته و در دامن آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس پناه گرفته‌اند، پشت پرده اتهام زنی‌ها و شایعات علیه رئیس قوه قضائیه هستند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام احمد سالک با اشاره به شایعات مطرح شده توسط رسانه‌های ضد انقلاب علیه خانواده رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: تجربه 38 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به ما نشان می‌دهد که اگر ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی در چارچوب قانون اساسی و اهداف مقدس نظام، محکم در برابر بدخواهان بایستند مورد هجمه قرار می‌گیرند.

وی با بیان این‌که قوه قضائیه در شرایط کنونی در برابر جریانات معاند داخلی و خارجی با قدرت و قاطعیت عمل می‌کند، افزود: بیگانگان و فراری‌هایی که به عنوان لاشه‌های سیاسی از کشور گریخته و در دامن آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس پناه گرفته‌اند، پشت پرده اتهام زنی‌ها و شایعات علیه رئیس قوه قضائیه هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هم چنین کسانی که منافعشان در داخل کشور تأمین نشده است و به خاطر جلب منافع بیشتر در برابر ارکان نظام می‌ایستند، مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مخالف سرسخت قوه قضائیه هستند و همین افراد چنین شایعاتی را مطرح می‌کنند.

وی تصریح کرد: معاندان در هر مرحله از نقشه خود، بهانه‌ای را علم کرده و قوا را زیر سؤال می‌برند و برای دشمنان اسلام چه جریانات داخلی وابسته و چه جریانات خارجی تفاوتی نمی‌کند که به رهبر معظم انقلاب، رئیس‌جمهور، رئیس قوه قضائیه یا رئیس قوه مقننه حمله کنند.

سالک با بیان اینکه معاندان به اشکال و بهانه‌های مختلف به ارکان نظام حمله می‌کنند، عنوان داشت: آن چه در مورد قوه قضائیه مطرح می‌شود کذب محض و برای کوبیدن بازوی ولایت‌فقیه است چرا که قوه قضائیه یکی از بازوان پر قدرت ولایت است، ضربه زدن به بازوان ولایت‌فقیه در تیتر عملیات ضد انقلاب است.

وی در پایان با اشاره به اینکه جریاناتی در داخل کشور به هر دلیل ضد قوه قضائیه فعالیت می‌کنند، بیان کرد: این افراد و گروه‌ها یا کسانی را داشته‌اند که به خاطر مواد مخدر اعدام‌ شده‌اند یا در مفاسد اقتصادی مورد محاکمه قرار گرفته‌اند، یکی از بحث‌هایی که در کمیته امنیت فضای مجازی مطرح کردیم  این بود که با آمدنیوز و کانال‌هایی از این دست برخورد شود، امیدواریم نهادهای مربوطه با این کانال‌ها برخورد کنند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.