سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 09:46 - شنبه 24 اسفند 1392

مسئول بیت المهدی جار

هئیت های اهل بیت تلخی لحظه هایم را پاک کرد

شاکری مسئول هیئت بیت المهدی جار با اشاره به برگزاری جلسات متعدد دینی در ایام و مناسبت های اهل بیت در طول سال گفت: از اهل بیت می خواهم توفیق خدمت رسانی در این هیئت ها را از من نگیرد.

به گزارش اصفهان شرق: با عبور در مسیر براآن جنوبی لحظه ای نیست که مناسبتی از ایام عزا و شادی اهل بیت باشد و نامی از بیت المهدی جار بر سرزبان مردم منطقه جاری نشود.

بنرهای بیت المهدی جای خود را به خوبی در بین جوانان هیئتی بخش باز کرده است و این پایان کار نیست.

جوانانی که گاها منابر خطیبان برایشان خسته کننده می باشد با قرار گرفتن در فضای بیت المهدی جار و موضوعات اجتماعی پیش روی جوانان در جلسات گرفته شده پایه ی اصلی حضور در جلسات میشوند و همین توجه جوان امروز ما بر اهل بیت را نمایان می کند.

در این راستا شاکری مسئول بیت المهدی که پایه گذاری هیئت ها را از پدر به ارث برده است گفت: زمانی که مشاهده می کنم جوانان با تمرکز پای منبر حجج اسلام می نشینند و مطالب را به طور کامل یادداشت می کنند، بهترین لحظات من در طول برگزاری مراسم است، اینکه می بینیم مطالب توانسته است جوان امروز ما را که با مسائل و بحران های مختلفی مواجه است جذب خود کند .زیباترین لحظه های زندگی را برایم سبب می سازد و از خدا می خواهم که توفیق این جلسات را از من نگیرد.

شاکری با توجه به تلاش در برگزاری مراسمات به گونه ی مردمی گفت: تمام سعی مان بر این بوده است که جلسات را به گونه ای برگزار کنیم که مردم پشت گرمی خود را به اهل بیت بدانند و در این راستا خدا را شکر، اهل بیت خود حامی ما بوده اند و عنایت اهل بیت بود که لحظه های تلخ ما را محو کرد.

وی در راستای ایام سال جدید و مصادف شدن امسال با ایام فاطمیه تصریح نمود: سعی ما بر این است که در دهه اول و بر پایی مراسم عزاداری حضرت زهرا در بحث سخنرانی موضوعات را طوری قرار دهیم که حرمت فاطمیه در سال 93 حفظ شود و مردم در راستای صله ارحام و دید و بازدید های خود جایگاه ویژه ای را برای حضرت زهرا باز کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.