سرویس: اخبار شهرستان 14:48 - جمعه 07 مهر 1396

در دهمین یادواره شهدای شهر حسن آباد مطرح شد؛

دفاع مقدس از قیام امام حسین(ع) در روز عاشورا الگو گرفت

بهزادفر بخشدار جرقویه علیا در دهمین یادواره شهدای شهر حسن آباد گفت: هدف امام حسین(ع) و یارانش مبارزه با ظلم و ستم، ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت بود و هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام خمینی (ره) نیز از این واقعه عظیم الگو گرفت.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، شب گذشته دهمین یادواره شهدای شهر حسن آباد با حضور مسئولان و خانواده شهدا و مردم همیشه در صحنه حسن آباد در سالن چندمنظوره صالحین برگزار شد.

بخشدار جرقویه علیا ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدا و یاران باوفایش با اشاره به اهداف قیام عاشورا و دفاع مقدس گفت:هدف امام حسین و یاران باوفایش مبارزه با ظلم و ستم، ایجاد فرهنگ ایثار و شهادت، ایستادگی در برابر زور گویان بود و هشت سال دفاع مقدس به رهبری امام خمینی(ره) نیز باعث شد تا مردم ما با قدرت تمام در برابر استکبار و ظلم و ستم ایستادگی کند و در برابرزور گویان حرف خود را محکم و استوار بزندو از حق خود دفاع کند.

حسین بهزادفر افزود: اگر ما نگاهی به هشت سال دفاع مقدس بزنیم حتی سر بندهای رزمندگان اسلام و رمز های عملیات ها نیز بنام اهل بیت بود و این نشان دهنده این است که در دفاع مقدس نیز ما از ائمه و اهل بیت کمک می گرفتیم و دنباله رو خط آنها بودیم.

وی با اشاره دستاوردهای دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس دستاوردهای بسیار زیادی به همراه داشت که مهمترین انها همین امنیت و آرامشی است که در کشور حکم فرماست که این امنیت و ارامش مدیون خون شهدایی است که جان خود را در راه دفاع از میهن عزیزمان فدا کردند.

بخشدار خطاب به جوانان و نوجوانان و خانواده ها تاکید کرد: یکی از راه هایی که دشمن امروزه سعی در کم رنگ کردن اعتقادات ما گرفته است، فضای مجازی است که اگر استفاده درست از آن نشود؛ انسان را از دین دور می کند.

در ادامه رضا صادقی برادر شهید و رزمنده هشت سال دفاع مقدس در مورد هفته دفاع مقدس سخنانی بیان کرد و حسین جمشیدی اشعاری در مورد دفاع مقدس سرود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.