اصفهان شرق

اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال برای ساماندهی و مبلمان سازی ناحیه صنعتی جرقویه سفلی

کدخبر: 145927
1396/07/06 در ساعت 14:38

به گزارش اصفهان شرق، پیش از ظهر امروز در آیینی دو باب کلاس درس در دبستان عشایری سلمان فارسی شهر نصرآباد با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان کلنگ زنی شد.

دکتر محمد جواد بگی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق از اجرای عملیات شهرک صنعتی جرقویه سخن گفت و بیان کرد: مبلغ 20میلیارد ریال به منظور ساماندهی و مبلمان سازی ناحیه صنعتی جرقویه سفلی اختصاص یافته و عملیات اجرایی در حال انجام است و همچین زیرسازی معابر وردی و خروجی تکمیل و اماده اسفالت بوده و بقیه عملیات پروژه به یاری خدا انجام و تا دهه فجر سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وی درباره هدف از اختصاص این مبلغ و اجرای این پروژه گفت: با این اقدام زیرساخت های این مجموعه تولیدی صنعتی تکمیل و وضعیت ظاهری ان مطلوب و زمینه برای جذب سرمایه گذار بیشتر و فرایند سرمایه گذاری و اشتغال زایی رونق و سرعت بیشتری خواهد گرفت.

نامبرده ضمن تجلیل و تقدیر از پیگیری های مجددانه و مسرانه بخشدار جرقویه سفلی اذعان کرد: پیگیری های زیاد بخشدار منجر به این اقدامات در سطح بخش شده است و در اینده شاهد ثمرات ان خواهیم بود.

بگی درباره نحوه واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در این ناحیه صنعتی گفت: تسهیلات ویژه ای برای افراد متقاضی در نظر گرفته شده و زمینه بهره مندی از تخفیف و تقسیط ویژه فراهم شده و فقط 10درصد قیمت زمین نقد و بقیه به صورت اقساط 48 ماهه دریافت می شود.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان همچنین از تصویب احداث اولین شهرک خصوصی پوشاک در محدوده نصراباد در کمیته برنامه ریزی استان خبرداد و افزود: با راه اندازی این شهرک از این پس سرمایه گذاران صنعت پوشاک به شهر نصراباد هدایت خواهند شد.

محمد جواد بگی با بیان این که بخش پوشاک اشتغالزایی بالایی برای اقایان و خانم ها دارد افزود: راه اندازی این شهرک می تواند نقش اساسی در تولید و اشتغال و تحقق شعار سال داشته باشد.

امیر حسین ولی مشاور مدیرعامل شرکت مذکور نیز در این خصوص خاطرنشان کرد: زمینه برای جذب سرمایه گذاران بزرگ فراهم است و به محض تحویل زمین و ایجاد زیرساخت های اولیه شاهد حضور سرمایه گذاران خواهیم بود.

لازم به ذکر است با توجه به قرار داشتن در ایام ماه محرم ایین کلنگ زنی، با مراسم پر فیض زیارت عاشورای امام حسین علیه السلام به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر نصراباد در محل شهرداری برگزار شد.

این کلاس ها با هزینه مهندس امیر بگی احداث و تحویل اموزش و پرورش خواهد شد.

لازم به ذکر است چند باب از مدارس شهر نصراباد از جمله دبستان سلمان فارسی با کمبود کلاس درس مواجه هستند و کلاس های دانش اموزان در کانکس تشکیل می شود که در فصل گرما و سرما مشکلات زیادی برای انها دارد و انتظار می رود خیرین ارجمند استین همت جهت ساخت مدرسه و کلاس درس در این شهر عشایری و محروم بالا بزنند و این مشکل را در این شهر ریشه کن کنند.

انتهای پیام/ ولی الله عرب مختاری