اصفهان شرق

نابودی اسرائیل دستاوردی بزرگ برگرفته از هشت سال دفاع مقدس ایران است

کدخبر: 145729
1396/07/04 در ساعت 16:35

محمد جواد قدرتی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، ضمن تبریک  گرامی داشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای عزیز هشت سال جنگ تحمیلی گفت: اولین دستاورد دفاع مقدس تثبیت انقلاب اسلامی ایران بود، انقلابی که تنها  19ماه از آن گذشته و به گفته کارشناسان نظامی توان کشور ایران در این جنگ سه روز بود ولی همه مشاهده کردند که دشمن پس از هشت سال جنگ حتی نتوانست یک وجب از خاک ایران را بگیرد و امام خمینی(ره) می فرمایند: ما در جنگ هشت ساله ریشه های انقلاب پر بار اسلامی مان را محکم کردیم.

عضو شورای حوزه بسیج دانشگاه پیام نور اصفهان اظهار کرد: دیگر دستاورد دفاع مقدس، از بین بردن اهداف اسرائیل عنوان می شود که با ظهور انقلاب اسلامی در منطقه و عبور قدرتمندانه کشور ایران از جنگ تحمیلی، اهداف اسرائیل نابود شد.

وی افزود: دستاورد بعدی دفاع مقدس مطرح شدن بیش تر انقلاب اسلامی در سطح جهان بود که کشور های استعمار گر قصد داشتن صدای انقلاب به ستمدیدگان جهان نرسد ولی با دفاع مقدس و خبر هایش انقلاب به گوش اکثر مردم رسید.

عضو شورای حوزه بسیج دانشگاه پیام نور اصفهان گفت: در دوران دفاع مقدس آحاد مردم با همدلی و همزبانی و پشتيبانی ولايت فقيه در دفاع از ارزش های نظام اسلامی دست به دست هم دادند و دشمن متجاوز را از صحنه روزگار محو کردند.

وی ضمن بيان دلاور مردی های بخصوص جوانان و مردم انقلابی در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: هفته دفاع مقدس يادآور شجاعت و شهامت دلاورمردان ايران اسلامی است که شور و حماسه و رشادت را با خون سرخ شهيدان گلگون کفن در هم آميخته و دشمن تا بن دندان مسلح را به زانو در آوردند.

قدرتی به وجود پايگاه هاي نظامی آمريکا در کشورهای منطقه و جنوب شرقی آسيا اشاره و استقلال و سربلندی امروز ايران اسلامی در نگهداری مرزهای آبی و خاکی خود از لوث وجود دشمنان را از رشادت های هزاران شهيد دفاع مقدس با رهبری بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي و جانشين خلف ايشان مقام معظم رهبري برشمرد.

وی با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا، بیان کرد: از اظهارت بی مايه و سخيفانه رئيس جمهور آمريکا که در تمامی سخنانش هویدا بود به اين موضوع پی میبریم که اينان به دنبال فاصله انداختن بين مردم ايران و نظام سياسی ايران هستند.

انتهای پیام/ غلامرضا قدرتی