سرویس: اجتماعی 16:30 - یکشنبه 02 مهر 1396

روشن در ششمین جلسه علنی شورا؛

تامین آب کشت پاییزه کشاورزان اصفهان ضروری است/ لزوم نظارت بیشتر بر فعالیت سرویس های مدارس

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به خشکی زاینده رود و دغدغه کشاورزان برای کشت پاییزه از مسئولان تقاضا دارم آب مورد نیاز برای حفظ معشیت آنها تأمین شود.

به گزارش اصفهان شرق، فریده روشن در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهارکرد: از مسئولان وزارت نیرو و استانداری اصفهان و سازمان آب منطقه ای با توجه به دغدغه ای که کشاورزان در خصوص تامین آب موردنیاز جهت کشت پاییزه خود دارند و با توجه به خشک بودن زاینده رود و عدم جاری بودن آب در آن درخواست دارم آب موردنیاز کشاورزان که در جهت حفظ معیشت آنها تاثیر بسیاری دارد، پیگیری های لازم را داشته باشند.

وی در ادامه ضمن تشکر از مدیران شهری برای تسهیل در عبور و مرور دانش آموزان گفت: به طور مجدد از همه مسئولان به خصوص فرماندهی انتظامی اصفهان درخواست دستورات لازم به منظور تسهیل در عبور و مرور و ایجاد امنیت لازم برای دانش آموزان را دارم.

وی ادامه داد: در یکی، دو جلسه قبل در ارتباط با سرویس مدارس مقرر شد سرویس ها با ۴ سرنشین و رعایت موارد ایمنی در سطح شهر تردد کنند اما باز هم در سطح شهر شاهد تاکسی سرویس هایی هستیم که اقدام به سوار کردن بیش از حد دانش آموزان و به طور ویژه ۲ سرنشین در صندلی جلو کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد: این امر نه تنها خلاف مصوبه است بلکه به شدت از نظر ایمنی دانش آموزان می تواند خطرناک و حادثه آفرین باشد لذا از مدیریت سازمان تاکسیرانی اصفهان تقاضا دارم این مهم را پیگیری کنند تا حقوق دانش آموزان در عبور و مرور رعایت شود.

روشن در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و سرد شدن تدریجی هوا به مدیریت شرکت واحد اتوبوسرانی اعلام می دارم که اقدامات لازم جهت کاهش آلاینده های ایجاد شده از طریق ناوگان اتوبوسرانی به منظور جلوگیری از آلودگی هوا در فصل سرد را انجام دهند.

انتهای پیام/ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.