سرویس: اخبار شهرستان 14:40 - یکشنبه 02 مهر 1396

در جلسه ستاد برنامه ریزی بن رود مطرح شد؛

ورزنه آماده پذیرایی از کاروان پیاده زائران مشهدی به کربلا می شود

جلسه برنامه ریزی استقبال از کاروان پیاده زائران از مشهد تا کربلا به منظور اجرای برنامه های کیفی و با محتوا با حضور مسئولان محلی بخش بن رود برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، ظهر امروز بمنظور برنامه ریزی کاروان پیاده زائران از مشهد تا کربلا جلسه ای به ریاست بخشدار بن رود با حضور مسئولان در محل سالن اجتماعات بخشداری بن رود تشکیل شد.

احمد صادقي بخشدار بن رود ضمن عرض خیر مقدم به حضار در جلسه و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و همچنین تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی بیان کرد: استقبال مردم شهر ورزنه و بخش بن رود در طول سال های گذشته از این کاروان خوب بوده و باعث خیر و برکت برای شهر شده است و باید اطلاع رسانی مناسب توسط مسئولان به منظور استقبال در ساعت 15 بعد از ظهر روز سه شنبه مورخ 4/7/96 صورت گیرد.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه نیز در خصوص هر چه بهتر برگزاری مراسم استقبال از کاروان انصار الحسین و فضیلت های ایام محرم مطالبی بیان کرد و گفت: حضور کاروان پیاده می تواند عشق زائران به اهل بیت(ع) را به نسل امروز نشان دهد که چگونه برای رسیدن به کربلا سختی راه را تحمل می کنند و این نشان از علاقه فرد به مولایش است که در کاروان پیاده روی از مشهد به کربلا تجلی پیدا کرده است.

باتوجه به برنامه حضور زائرین پیاده انصار الحسین(ع) در ساعت 15 روز سه شنبه مورخ 4 مهر ماه، استقبال کنندگان راس ساعت در محل فلکه ورودی امام رضا(ع) حضور پیدا کنند.

مقرر گردید علاوه بر اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، شهرداری ورزنه و دهیاری ها و حوزه مقاومت بسیج از طریق ارسال پیامک نسبت به اطلاع رسانی جهت استقبال از کاروان زائرین پیاده اقدام شود.

اجرای مراسم چاووشی سنتی عزاداری امام حسین(ع) با مسئولیت میراث فرهنگی نیز در دست کار است.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.