سرویس: اجتماعی 13:15 - شنبه 01 مهر 1396

در سنگر علم و دانش؛

زنگ مهر و مقاومت در مدارس شرق اصفهان به صدا درآمد/ گزارش

مراسم زنگ مهر و مقاومت با حضور مسئولان و دانش آموزان شرق اصفهانی در مدارس بخش های بن رود، جرقویه علیا و سفلی، جلگه، کوهپایه و مرکزی به صدا در آمد.

به گزارش اصفهان شرق، به مناسبت هفته دفاع مقدس و اولین روز نخست از سال تحصیلی جدید زنگ مهر و مقاومت و ایثار در مدارس بخش بن رود و شهر ورزنه به ویژه دبیرستان دخترانه اخوان یوسفی شهر ورزنه با حضورمسئولان شهر ورزنه و بخش بن رود به صدا درآمد.

زنگ مهر و مقاومت در جرقویه علیا در هنرستان برکت به صدا درآمد

عباس تیموریان مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران پروژه مهر 96 و تبریک سال تحصیلی جدید به فرهنگیان و دانش آموزان گفت: تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و ایام سوگواری سید الشهدا فرصتی مناسب برای بیان اهداف عاشورا و دفاع مقدس است و ما باید قدر این ایام را بدانیم.

بخشدار جرقویه علیا نیز ضمن تبریک سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس به دانش آموزان و فرهنگیان و تسلیت شهادت امام حسین و یارانش گفت: ایام محرم و عاشورا از دو نظر قابل تامل است یکی از نظر ظاهری که همان سیاه پوش کردن و افراشتن پرچم و بیرق ها است و دیگری از نظر باطنی که همان پیروی و اطاعت از اهداف امام حسین که همان امر به معروف و نهی از منکر است.

حسین بهزادفر تاکید کرد: تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس و ایام دهه محرم فرصتی برای احیای اهداف امام حسین (ع) و معرفی به نسل جوان است.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس خطاب به دانش آموزان گفت: اگر امروز در مکانی امن مراسم بازگشایی مدارس را اجرا می کنیم این امنیت مدیون خون شهدا یی هستیم که خون خود را فدای انقلاب و کشور کردندو همه ی ما باید از این امانت به خوبی نگهداری کنیم.

در ادامه شیخ محمد جمشیدی نیز در مورد عاشورا و هفته دفاع مقدس سخنانی بیان داشت وبا نوحه سرایی یکی از دانش آموزان یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و شهدای کربلا را گرامی داشتند.

شاهتور همزمان با اولین روز مدارس

 

شهر کوهپایه

زنگ مهر و مقاومت با حضور جانباز 70درصدی محمد آباد زده شد

 

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.