سرویس: جهادومقاومت 09:25 - یکشنبه 02 مهر 1396

محسن با خدا معامله کرد

همسر شهید حججی: فرزندم جریانی فرای جریان محسن ایجاد خواهد کرد

همسر شهید حججی گفت: فرزندم جریانی فرای جریان محسن ایجاد خواهد کرد.

به گزارش اصفهان شرق، زهرا عباسی در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: عمر زندگی من و محسن 5 سال و حاصل ازدواج ما یک فرزند پسر به نام علی بود.

وی افزود: محسن 21 ساله بود که با من ازدواج کرد؛ در 5 سال زندگی مشترک احترامی که پدر و مادر می‌گذاشت و تواضع زیادی داشت بی‌نظیر بود.

همسر شهید حججی گفت: نماز اول وقت، عبادت و رفتار از ویژگی‌های بارز همسرم بود، او از سال‌ها پیش در مؤسسه فرهنگی شهید کاظمی آتش به اختیار بود و علاقه‌ خاصی به ولی فقیه داشت؛ آقامحسن رفت تا بگوید امام خامنه‌ای تنها نیست و همین ولایت‌پذیری یاری‌اش کرد.

وی خاطرنشان کرد: محسن دغدغه‌های فرهنگی زیادی داشت، کتاب خواندن و کارهای جهادی مسیر را به او نشان داد، عزت را فقط خدا به بندگان خود می‌دهد و به محسن هم عزت داد، عزتی که محسن کسب کرد طی معامله‌ای بود که با خدا داشت.

عباسی عنوان داشت: لحظات آخر به همسرم می‌گفتم که شهید می‌شوی؛ در بهمن‌ماه سال 92 لباس مقدس پاسداری را پوشید و زمزمه‌های دفاع از حرم را در دل داشت که ابتدا در سال 94 طی 2 ماه در سوریه بود و سپس در 27 تیرماه سال 96 به سوریه اعزام شد تا نهایتاً در 16 مردادماه اسیر و در 18 مرداد به شهادت رسید.

وی در پایان یادآور شد: محسن صحبت‌هایش را در 2 فایل صوتی برای من به جا گذاشت و وصیت کرد«دعا کن که روسفید و شهید شوم و احترام به پدر و مادر را هرگز فراموش نکن».

همسر شهید حججی در پایان با تأکید بر ضرورت ادامه راه شهید حججی توسط فرزندش بیان کرد: علی آقا فرزند من جریانی فرای جریان محسن(پدرش) ایجاد خواهد کرد.

 حجت‌الاسلام سید محمدعلی شهیدی در پایان این دیدار لوح تقدیری را به رسم یادبود تقدیم همسر شهید محسن حججی کرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.