سرویس: غیر تولیدی 07:10 - جمعه 31 شهریور 1396

خط حزب‌الله ۱۰۰/ مقابله با زورگو

انتشار بیانات سال92 رهبرانقلاب در دیدار جمعی از اصناف پشتیبان دفاع مقدس برای اولین بار

همزمان با فرارسیدن ایام محرم و هفته‌ دفاع مقدس، عمده‌ مطالب شماره صدم نشریه‌ خط حزب‌الله، به این موضوع اختصاص یافته است.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با فرارسیدن ایام محرم و هفته‌ی دفاع مقدس، عمده‌ مطالب شماره صدم نشریه‌ی خط حزب‌الله، به این موضوع اختصاص یافته است. انتشار اولین بار بیانات رهبرانقلاب در دیدار جمعی از اصناف پشتیبان دفاع مقدس در سال 92، و چرا صدام به ایران حمله کرد؟، موضوعات مرتبط با هفته‌ دفاع مقدس است.

به‌مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان نیز گزارش این هفته، با عنوان «چه کسانی امام حسین علیه‌السلام را شهید کردند»، به آسیب‌های دنیاطلبی و اشرافیت و انحراف برآمده از این دو که منجر به شهادت امام حسین علیه‌السلام شد ‌پرداخته است. توصیه‌های رهبر انقلاب به مداحان، سه ویژگی مهم هیأت‌های مذهبی، چرا امام حسین علیه‌السلام قیام کرد؟، و جدیدترین استفتائات رهبر انقلاب درباره‌ی نحوه‌ی عزاداری نیز از بخش‌های مرتبط با ایام محرم است. مخاطبین محترم می‌توانند با مراجعه به نشریه، متن کامل مطالبی که ذکر شد را مورد مطالعه قرار دهند.

[*] با توجه به اتفاقات اخیر، واضح است زورگویی طرف مقابل، انتها ندارد بنابراین در مقابل این زورگویی «مسئولین باید به سردمدارانِ رژیمِ فاسدِ ایالاتِ متّحده‌ی آمریکا اثبات کنند که به مردمِ خودشان متکّی‌اند و این مردم، یک ملّت مقتدر را تشکیل داده‌اند؛ باید اثبات کنند که ملت ایران به برکت اسلام، زیر بار زور نمی‌رود، در مقابل قدرت‌ها کُرنش نمی‌کند… در کار مسائل مهمّی که به منافع ملّی کشور ارتباط دارد، عقب‌نشینی در قاموس جمهوری اسلامی ایران معنی ندارد… دشمن باید این را احساس کند و بداند که زورگویی و قلدرمآبی، هرجای دیگر جواب بدهد، در جمهوری اسلامی ایران جواب نخواهد داد… در قضیه‌ی برجام، هر حرکتِ غلطِ نظامِ سلطه با عکس‌العمل جمهوری اسلامی روبه‌رو و مواجه خواهد شد.»(1396/06/26)

متن بالا بخشی از سخن هفته‌ی این شماره از نشریه با عنوان «مقابله با زورگو» است که به چرایی مقابله با یاوه‌گویی‌های جدید مقامات آمریکایی و اظهارات آنان درباره‌ی توافق موسوم به برجام پرداخته است.

نظامی مؤمن، خالص، کارآمد و باهوش عنوان تقدیم به شهید این هفته از شماره خط حزب‌الله است. شهید سید موسی نامجو از جمله شهدای حادثه سقوط هواپیمای هرکولوس سی- 130  در تاریخ 7 مهر سال 60 بودند که رهبر انقلاب در بخشی از بیانات خود در مورد این شهید فرمودند: «خداوند درجات شهید نامجو را عالی کند برای ما، دوست خوبی بودند. نظامی مؤمن، خالص، کارآمد و باهوش».

همچنین این شماره نشریه، ویژه‌نامه‌ی 4 صفحه‌ای هم ضمیمه‌ خود کرده است. «ویژه‌نامه‌‌ی 100+» که به‌مناسبت صد شماره‌ای شدن نشریه‌ی خط حزب‌الله منتشر شده و مروری است بر برترین و مهم‌ترین تیترها و عکس‌نوشت‌های نشریه در این صد شماره.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ بر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.