سرویس: غیر تولیدی 11:09 - پنجشنبه 30 شهریور 1396

مدیرعامل ستاد دیه استان اصفهان خبر داد

جمع‌آوری 8.2 میلیارد تومان در جشن گلریزان امسال اصفهان

مدیر عامل ستاد دیه استان اصفهان گفت: در جشن گلریزان سال جاری 8 میلیارد و 200 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع‌آوری شده است.

به گزارش اصفهان شرق،  ایرج نحوی در دومین همایش تجلیل از خیرین گلپایگانی آزاد کننده زندانیان جرائم غیر عمد اظهار کرد: در جشن گلریزان سال جاری 8 میلیارد و 200 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع آوری شده است.

وی افزود: 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به صورت تعهدی بوده است و با کمک ستاد دیه استان زمینه آزادی 500 زندانی فراهم شده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان اصفهان با اشاره به اینکه در سال جاری آمار کمک‌های جشن گلریزان نسبت به سال گذشته 37 درصد افزایش داشته است، گفت: گلپایگان نسبت به سایر شهرستان‌ها آمار خوبی در جمع آوری کمک به زندانیان بدهکار در جشن گلریزان داشته است.

نحوی ابراز داشت: مردمی شدن ‌کمک به آزادی زندانیان بدهکار مالی در سطح وسیعی از جامعه حتی قشر متوسط اقتصادی نیز فرهنگ سازی شده است.

وی در پایان با بیان اینکه رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی و خبرگزاری‌های مهم نقش بسزائی در تشویق برای کمک خیران به جشن گلریزان داشته‌اند، خاطر نشان کرد: سال جاری 55 جشن گلریزان در سطح استان با حضور خیران و مسؤولان  برگزار شده است.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.