اصفهان شرق

اجرای طرح پلیس مدرسه برای کاهش ترافیک زمان بازگشایی مدارس در اصفهان

کدخبر: 145001
1396/06/30 در ساعت 11:35

به گزارش اصفهان شرق، به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان برای کاهش بار ترافیک اول مهر و فصل بازگشایی مدارس تمهیدات ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده و تمام نیروهای این پلیس در 10 روز ابتدایی مهر ماه به صورت آماده باش در می‌آیند.

وی افزود: فعال‌سازی تمام گشت‌های این پلیس، استقرار نیروها بر سر تقاطع‌ها، افزایش اکیپ‌های ضربت موتوری به منظور رسیدگی سریع به تصادفات و روان‌سازی ترافیک، مدیریت هوشمند ترافیک توسط سیستم مکانیزه به منظور برخورد با خودروهای متخلف از دیگر برنامه‌های پلیس برای آغاز فصل بازگشایی مدارس است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه با شرکت‌های سرویس مدارس گفت: در این جلسه آخرین دستورالعمل‌های پلیس راهور به مسئولان این شرکت‌ها ابلاغ و بر رعایت خودداری از ثبت نام دانش‌آموزان بیش از ظرفیت خودروهای خود تاکید شد.

وی همچنین از اجرای طرح پلیس مدرسه برای کاهش ترافیک زمان بازگشایی مدارس و عبور ایمن دانش‌آموزان از عرض خیابان هنگام تعطیلی مدارس خبر داد و گفت: برای این منظور با هماهنگی آموزش و پرورش استان برای هر مدرسه 4 پلیس مدرسه اختصاص داده شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از والدین دانش‌آموزان خواست به منظور پیاده و سوار کردن دانش آموزان از توقف‌های دوبله در کنار مدارس خودداری کنند و حتی المقدور خودروی خود را در جایی مناسب پارک کرده و فرزندانشان را تا در مدرسه هدایت کنند تا از ایجاد ترافیک و راه بندان جلوگیری شود.

انتهای پیام/