سرویس: غیر تولیدی 11:35 - پنجشنبه 30 شهریور 1396

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان مطرح کرد؛

اجرای طرح پلیس مدرسه برای کاهش ترافیک زمان بازگشایی مدارس در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به آماده باش پلیس برای بازگشایی مدارس گفت: در سال تحصیلی جدید برای کاهش ترافیک در زمان بازگشایی مدارس از طرح پلیس مدارس به صورت جدی استفاده می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان برای کاهش بار ترافیک اول مهر و فصل بازگشایی مدارس تمهیدات ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده و تمام نیروهای این پلیس در 10 روز ابتدایی مهر ماه به صورت آماده باش در می‌آیند.

وی افزود: فعال‌سازی تمام گشت‌های این پلیس، استقرار نیروها بر سر تقاطع‌ها، افزایش اکیپ‌های ضربت موتوری به منظور رسیدگی سریع به تصادفات و روان‌سازی ترافیک، مدیریت هوشمند ترافیک توسط سیستم مکانیزه به منظور برخورد با خودروهای متخلف از دیگر برنامه‌های پلیس برای آغاز فصل بازگشایی مدارس است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به برگزاری جلسه با شرکت‌های سرویس مدارس گفت: در این جلسه آخرین دستورالعمل‌های پلیس راهور به مسئولان این شرکت‌ها ابلاغ و بر رعایت خودداری از ثبت نام دانش‌آموزان بیش از ظرفیت خودروهای خود تاکید شد.

وی همچنین از اجرای طرح پلیس مدرسه برای کاهش ترافیک زمان بازگشایی مدارس و عبور ایمن دانش‌آموزان از عرض خیابان هنگام تعطیلی مدارس خبر داد و گفت: برای این منظور با هماهنگی آموزش و پرورش استان برای هر مدرسه 4 پلیس مدرسه اختصاص داده شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از والدین دانش‌آموزان خواست به منظور پیاده و سوار کردن دانش آموزان از توقف‌های دوبله در کنار مدارس خودداری کنند و حتی المقدور خودروی خود را در جایی مناسب پارک کرده و فرزندانشان را تا در مدرسه هدایت کنند تا از ایجاد ترافیک و راه بندان جلوگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.