اصفهان شرق

توسعه امام‌زاده‌ها ظرفیتی مناسب برای اشتغال‌زایی توسط بخش خصوصی است

کدخبر: 145000
1396/06/30 در ساعت 15:15

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی در حاشیه افتتاحیه چند طرح عمرانی در امام‌زاده آقا علی عباس(ع)شهرستان نطنز اظهار داشت: بخش خصوصی با ورود به توسعه امام‌زاده‌ها، می‌تواند در بخش اشتغال فعالیت کند.

وی افزود: وقتی بخش خصوصی در توسعه امام‌زاده‌ها فعالیت کند، ایجاد اشتغال می‌کند و با ایجاد اشتغال، برای اقتصاد مقاومتی گام‌هایی برداشته می‌شود.

رئیس اوقاف و امورخیریه کشور پیرامون دیدار با مقام معظم رهبری درباره امام‌زاده‌ها گفت: وقتی که 14 شهریور ماه سال گذشته مقام معظم رهبری به امام‌زاده آقا علی عباس(ع) آمدند و به چند امام‌زاده دیگر سرکشی کرده بودند، بعد از سفر به دیدار مقام معظم رهبری رفتم.

وی تصریح کرد: ایشان در این دیدار یاد آور شدند که در امام‌زادگان کارهای زیادی وجود دارد و باید فعالیت بیشتری انجام داد.

حجت‌الاسلام محمدی پیرامون معرفی امام‌زادگان بیان کرد: معرفی امام‌زادگان با همکاری رسانه‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در نشست پایانی افتتاح پروژه‌های آقا علی عباس (ع) اظهار داشت: با همکاری خیران امام‌زادگان و بقاع متبرکه توسعه می‌یابد.

حجت‌الاسلام رضا صادقی افزود: وقتی خیران در این حوزه ورود کنند روند پیشرفت پروژه بهتر می‌شود و در ادامه اشتغال‌زایی خواهد داشت.

وی گفت: در این امام‌زاده سالانه بیش از 4 میلیون زائر تردد می‌کند که قطعا با حضور این تعداد زائر می‌توان اقدامات خوبی انجام داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان تصریح کرد: با ترویج اماکن تجاری، گردشگری و تفریحی در جوار امام‌زادگان می‌توان اشتغال‌زایی کرد.

انتهای پیام/تسنیم