سرویس: غیر تولیدی 15:15 - پنجشنبه 30 شهریور 1396

رئیس سازمان اوقاف در اصفهان:

توسعه امام‌زاده‌ها ظرفیتی مناسب برای اشتغال‌زایی توسط بخش خصوصی است

رئیس اوقاف و امور خیریه کشور گفت: بخش خصوصی با ورود به توسعه امام‌زاده‌ها می‌تواند سبب ایجاد اشتغال شود.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی در حاشیه افتتاحیه چند طرح عمرانی در امام‌زاده آقا علی عباس(ع)شهرستان نطنز اظهار داشت: بخش خصوصی با ورود به توسعه امام‌زاده‌ها، می‌تواند در بخش اشتغال فعالیت کند.

وی افزود: وقتی بخش خصوصی در توسعه امام‌زاده‌ها فعالیت کند، ایجاد اشتغال می‌کند و با ایجاد اشتغال، برای اقتصاد مقاومتی گام‌هایی برداشته می‌شود.

رئیس اوقاف و امورخیریه کشور پیرامون دیدار با مقام معظم رهبری درباره امام‌زاده‌ها گفت: وقتی که 14 شهریور ماه سال گذشته مقام معظم رهبری به امام‌زاده آقا علی عباس(ع) آمدند و به چند امام‌زاده دیگر سرکشی کرده بودند، بعد از سفر به دیدار مقام معظم رهبری رفتم.

وی تصریح کرد: ایشان در این دیدار یاد آور شدند که در امام‌زادگان کارهای زیادی وجود دارد و باید فعالیت بیشتری انجام داد.

حجت‌الاسلام محمدی پیرامون معرفی امام‌زادگان بیان کرد: معرفی امام‌زادگان با همکاری رسانه‌ها انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان نیز در نشست پایانی افتتاح پروژه‌های آقا علی عباس (ع) اظهار داشت: با همکاری خیران امام‌زادگان و بقاع متبرکه توسعه می‌یابد.

حجت‌الاسلام رضا صادقی افزود: وقتی خیران در این حوزه ورود کنند روند پیشرفت پروژه بهتر می‌شود و در ادامه اشتغال‌زایی خواهد داشت.

وی گفت: در این امام‌زاده سالانه بیش از 4 میلیون زائر تردد می‌کند که قطعا با حضور این تعداد زائر می‌توان اقدامات خوبی انجام داد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه اصفهان تصریح کرد: با ترویج اماکن تجاری، گردشگری و تفریحی در جوار امام‌زادگان می‌توان اشتغال‌زایی کرد.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.