سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 07:59 - پنجشنبه 22 اسفند 1392

پیگیری مسئولین در راستای رفع مشکل جاده ی اشکاوند نتیجه داد

رییس شورای اشکاوند گفت: تمام همت خود را به کار می گیریم تا بتوان حداقل یکی از لاین های خیابان اصلی اشکاوند که با تردد بالایی از وسایل نقلیه همراه است را آسفالت کنیم.

اکبر آقا حسینی رییس شورای اشکاوند در گفتگو با اصفهان شرق به نگاه پیگیرانه ی مسئولین در راستای آماده سازی مسیر باریک جاده ی اشکاوند اشاره و اظهار داشت: جاده ی اشکاوند به زیار به دلیل ضرورت و اهمیت و حجم ترافیک این مسیر مورد توجه بالای مسئولین مربوطه می باشد و در این راستا جلسه ای با حضور بخشدار بخش مرکزی، نماینده بنیاد مسکن، معاون فرماندار و پلیس راهور در فرمانداری اصفهان گرفته شد و تمهیدات لازم در راستای خدمات دهی مناسب در اسرع وقت به مردم از سوی مسئولین ذیربط مطرح شد.

وی شرایط بارندگی اخیر را دلیل کند شدن کار پیمانکار عنوان کرد و افزود: به دلیل بارندگی اخیر عملیات زیر سازی متوقف شد ولی به محض مساعد شدن هوا با تلاش شبانه روزی پیمانکار امیدواریم یک لاین این مسیر آسفالت گردد.

 

 

اشکاوند

آقا حسینی با توجه به نبود بودجه کافی در جهت آزاد سازی جاده اشکاوند و تعریض قسمتی از جاده تصریح نمود: قسمت غربی جاده تا فاصله ی 10 تا 5/10 متر آزاد سازی شده است ولی در قسمت اصلی جاده به دلیل قرار گرفتن 38 مغازه و نبود بودجه لازم و زمین و عدم توافق کامل با مغازه داران این مسیر در آستانه ی تعریض قرار داده نشده ولی به محض وصول اعتبارات و مجوزات در اولین فرصت اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

رییس شورای اشکاوند در پایان خاطر نشان کرد: امید واریم تا حد امکان هر دو لاین آماده بهره برداری شود و این ملتزم وقت لازم و عدم عوامل غیر مترقبه(بارندگی )می باشد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.