سرویس: اخبار شهرستان 13:01 - چهارشنبه 29 شهریور 1396

در شورای آموزش و پرورش جرقویه علیا مطرح شد:

لزوم توجه به اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و محرم در بازگشایی مدارس

تیموریان رئیس آموزش و پرورش جرقویه علیا گفت: در برنامه های بازگشایی مدارس به نقش برنامه های هفته دفاع مقدس و ایام محرم اشاره شود.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز و در آستانه بازگشایی مدارس جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور اعضا در بخشداری جرقویه علیا برگزار شد.

در این مراسم عباس تیموریان ضمن تبریك اعیاد و مناسبت های این ایام، از مسئولان و روسای ادارات و همچنین دست اندركاران پروژه مهر96 قدردانی کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش از نواختن زنگ مهردر اولین روز از سال تحصیلی در هنرستان برکت شهر حسن آباد با حضور دانش آموزان و فرهنگیان با برنامه های متنوع خبر داد.

منصوری معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش، آماده سازی و تجهیز كتابخانه پژوهش سرا، برگزاری كلاس های كنكور با استفاده از اساتید مجرب، هدایت تحصیلی دانش آموزان و استفاده از ظرفیت های شهرداری و شهرك صنعتی رامشه به منظور برگزاری كارورزی دانش آموزان رشته كاردانش و كسب رتبه های ممتاز كشوری و استانی را از جمله مهمترین اقدامات این حوزه در چند ماه اخیر برشمرد.

هاشم پور نیز به اقدامات عمرانی و تجهیزاتی این معاونت اشاره کرد.

معاون توسه مدیریت و پشتیبانی اداره از رنگ آمیزی و مرمت حدود 10باب مدرسه، تعمیرات آبخوری و سرویس های بهداشتی مدارس، اعطای تجهیزات نیم بها به برخی از آموزشگاه ها و كمك های انجام شده برای سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان، به عنوان مهمترین فعالیتهای حوزه معاونت پشتیبانی یاد کرد.

همكاری روحانیون با مدارس به منظور برگزاری نماز جماعت و برنامه های فرهنگی و جلوگیری از موازی كاری بین نهادهای مختلف، خواسته معاون پرورشی اداره، ازمتولیان امور فرهنگی بود.

در پایان حجت الاسلام عباس صادقی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به تقارن ایام محرم و هفته دفاع مقدس با برنامه های ویژه بازگشایی مدارس، حفظ حرمت این ایام را خواستار شد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.