سرویس: اخبار شهرستان 19:57 - دوشنبه 27 شهریور 1396

در معارفه شهردار شهر تودشک مطرح شد؛

فعالیت شهرداران زیر ذره بین مسئولان استانی/ تغییر مدیریت شهری به شیوه مدرن، رمز موفقیت شهرداری است

رضوانی فرماندار اصفهان با بیان اینکه مرتب فعالیت شهرداران را میسنجیم؛ افزود: در کمک و همراهی با شهرداران شهرستان اصفهان، با اراده ی مصمم و قوی پشتیبان بوده و هستم.

به گزارش اصفهان شرق، عصر امروز مراسم تکریم از شهردار پیشین شهر تودشک سید محمد قاضی عسگر و معارفه محمد رضا مجلسی بعنوان سکان دار جدید شهرداری شهر تودشک برگزار شد.

این جلسه با حضور فرماندار شهرستان اصفهان، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، احاد مردم و مسئولان محلی با معرفی شهردار جدید و دادن حکم مسئولیت پایان یافت.

محمد شریفی رئیس شورای شهر تودشک در ابتدای جلسه از خدمات ارئه شده شهرداری تودشک تقدیر و تشکر کرد.


حجت الاسلام ابراهیم احمدی نصب با اشاره به اهمیت حضور مسئولان در نماز جمعه؛ این حضور را نمونه اتحاد مسئولان شهری و کشوری عنوان کرد.

امام جمعه ی شهر تودشک با اشاره به بعضی از مشکلات شهر تودشک خواستار توجه بیشتر مسولان استانی خصوصا در مورد ایجاد کارخانه ها و ایجاد شغل و رفع موانع موجود شد.


احمد رضوانی با بیان اینکه مرتب فعالیت شهرداران را زیر ذره بین داشته و اقدامات انان را میسنجد؛ افزود: در کمک و همراهی با شهرداران شهرستان اصفهان، با اراده ی مصمم و قوی پشتیبان بوده و هستم.

فرماندار شهرستان اصفهان با بیان نیاز های شهرهای کوچک گفت: لزوم کنارگذر برای شهر تودشک باید مد نظر قرار گیرد و استقرار اتشنشانی مجهز از نیازهای اصلی شهر تودشک است.

وی اظهار کرد: به زودی عملیات ابرسانی به شهر تودشک پایان میپذیرد و بهر برداری از ان اغاز می شود.

رضوانی با اشاره به اختصاص بودجه برای راه ها و جاده های بخش کوهپایه و تعمیر و ترمیم ان در اینده ای نزدیک سخنانی ارائه کرد.

محمد رضا کمالی با اشاره به اهمیت مدیریت شهری تصریح کرد: شهرداری نهادی غیر دولتی و عمومی با نگاه اقتصادی و خدماتی است و تلاش شورا و شهردار در رسیدن به هدف این نهاد لازم و حیاتی خواهد بود.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان نیاز به تغییر شیوه مدیریت شهری مخصوصا برای شهرهای که فاقد منابع پایدار است را ضروری دانست و استفاده از شیوه های مدرن را رمز موفقیت برای پیشرفت برشمرد.

در پایان محمد رضا مجلسی شهردار تودشک به تبیین و شرح برنامه خود پرداخت و افزود: با جلب مشارکت مردمی، افزایش دقت و سرعت برنامه ریزی موثر جهت رفع مشکلات و توسعه و عمران شهری گام بر می داریم و از هیچ تلاشی برای ابادانی شهر تودشک فرو گذار نخواهیم بود.

در پایان از خدمات محمد قاضی عسگر شهردار سابق شهر تودشک تجلیل به عمل امد.

گزارش از جمشید حسینی و علی عموحیدر و با تشکر از ابراهیم تقیان عکاس رسانه ای

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “فعالیت شهرداران زیر ذره بین مسئولان استانی/ تغییر مدیریت شهری به شیوه مدرن، رمز موفقیت شهرداری است”

  1. داوود گفت:

    سلام
    احمدی نسب صحیح است نه احمدی نصب

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.