سرویس: اخبار شهرستان 14:36 - دوشنبه 27 شهریور 1396

فرماندار شهرستان اصفهان در معارفه شهردار نصرآباد:

شورای شهر باید برای تامین بودجه برنامه ارائه دهد/ عدم موفقیت در ساز مخالف زدن است

رضوانی فرماندار اصفهان گفت: رمز موفقیت شواری شهر، همکاری با مسئولان شهر و بخش است و اگر ساز مخالف در کارها ورود پیدا کند، عدم موفقیت را به همراه دارد.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه سفلی، پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر نصرآباد با حضور مسئولان محلی و استانی برگزار شد. در این مراسم سید حیدر ثمریان تودیع و رضا غلامرضایی به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

احمد رضوانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: هفته دفاع مقدس یادآور عزت، آبرو و اقتدار برای کشور بوده و هر چه داریم از برکت خون شهدا و دعای ایثارگران است.

فرماندار اصفهان در مراسم با انتقاد از نحوه پخش سرود ملی از موبایل در مراسم افزود: سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران، هویت و اقتدار این نظام است و نباید به این شیوه در مراسم ها و از گوشی موبایل جاری شود و بهتر است در مراسم ها به این مسائل مهم دقت شود.

وی اظهار کرد: شهر نصرآباد نیازمند توجه بیشتر است و برای کمک به شهرهای کم درآمد باید برنامه ریزی کرد.

رضوانی با اشاره به در نظر گرفتن اعتبارات از تملک دارایی به امور جاده ای تصریح کرد: شورا باید باری تامین بودجه برنامه داشته باشد و فرمانداری در سال جاری حدود 700 میلیون تومان از اعتبارات سه درصدی نفت و گاز و همچنین اعتبارات تملک دارایی به بخشداری اختصاص داده است.

وی با بیان این مطلب که اگر ساز مخالف در کار زده شود، عدم موفقیت عاید خواهد شد، خاطرنشان کرد: شورای شهر باید این نکته را مد نظر قرار دهند که با تلاش می توان موفق بود و رمز موفقیت در کارها همکاری با مسئولان شهر و بخش است.

فرماندار اصفهان تاکید کرد: مردم در همه زمان ها از دفاع مقدس تا شرکت در مراسم های مذهبی و ایام الله همراه نظام بوده اند و مسئولان نیز باید برای دفاع از حق مردم تمام توان خود را به کار گیرند تا خواسته به حق مردم در همه ابعاد مرتفع شود.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.