سرویس: سیاسی 08:45 - یکشنبه 26 شهریور 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مسئولان در صحنه مبارزه علیه استکبار از مردم عقب نمانند

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه مسئولان باید سعی کنند از مردم در صحنه مبارزه علیه استکبار عقب نمانند، گفت: ما باید با الهام پذیری از مکتب شیعه علوی، در صحنه مبارزه با صهیونیست‌ها و استکبار جهانی ظاهر شویم.

به گزارش اصفهان شرق، حسن کامران با بیان اینکه بصیرت نسبت به جریان دشمن شناسی در جهان اسلام افزایش یافته است، اظهار داشت: نمونه بارز آن، مدافعان حرم و  شهید حججی است که به گفته رهبر معظم انقلاب ایشان حجت هستند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان نباید از مردم در صحنه مبارزه علیه استکبار عقب بمانند، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری نه شیعه انگلیسی و نه سنی تکفیری فایده‌ای برای جامعه ندارد، ما باید با الهام پذیری از مکتب شیعه علوی، در صحنه مبارزه با صهیونیست‌ها و استکبار جهانی ظاهر شویم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه امروزه چه سنی و چه شیعه در جبهه‌ای واحد علیه تکفیری‌های داعش می‌جنگند و جانفشانی می‌کنند، بیان کرد: در این برنامه‌ها مردم به خوبی در صحنه حاضر شده‌اند و در این برهه مسئولان باید سعی کنند که از مردم عقب نمانند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به ایام محرم و با بیان اینکه باید از هیئت‌هایی که جریان شناسی انقلابی را در جامعه رواج می‌دهند حمایت کرد، اظهار داشت: این هیئت‌ها همچنین با اقدامات خود می‌توانند در ارتقای فرهنگ جامعه تاثیر بسزایی داشته باشند.

کامران با اشاره به نزدیک شدن مراسم اربعین حسینی و محوریت قرار دادن آن افزود: می‌توان گفت این حرکت بین‌المللی نشان می‌دهد جهان اسلام با برخورداری از یک هدف واحد می‌تواند به نظم برسد.

وی با اشاره به مسیر درست هیئت‌های مذهبی در استان اصفهان بیان کرد: هنگامی که جلسات هیئت‌ها در تببین درست راه امام حسین(ع) و چنین مسیرهایی باشد خروجی قابل قبولی نیز خواهد داشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به 3 نوع از هیئت‌های امروزی گفت: دسته اول به صورت سنتی عمل می‌کنند، دسته‌ای دیگر بویی از محتوا در شعارهایشان احساس نمی‌شود و دسته آخر هم مربوط به هیئت‌هایی است که جوانان انقلابی ما تشکیل داده و نسبت به سایر هیئت‌ها عملکرد بهتری دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز، امنیت پایدار ما به برکت وجود شهداست؛ گفت: خوشحالیم که بصیرت نسبت به جریان دشمن شناسی در جهان اسلام افزایش یافته است.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.