اصفهان شرق

قتل پسر به خاطر نشستن روی اپن آشپزخانه!

کدخبر: 144674
1396/06/26 در ساعت 10:02

به گزارش اصفهان شرق، 30 بهمن 89 مردی 50 ساله در ورامین با چاقو همسر و پسرش را مجروح کرد و متواری شد. پسر 22 ساله او به دلیل اصابت چاقو به سرش کشته شد، اما مادر خانواده پس از عمل جراحی جان سالم به در برد.

او به ماموران گفت: «روز حادثه، پسرم حسن روی اپن آشپزخانه نشسته بود و تلویزیون نگاه می‌کرد. همان موقع همسرم کامران از سر کار برگشت و به این موضوع اعتراض کرد. حسن به حرف پدرش بی‌اعتنایی کرد و شوهرم عصبانی شد. آنها با هم درگیر شدند و کامران با کارد آشپزخانه به پسرم حمله کرد. خودم را بین‌شان قرار دادم برای همین چاقو به کتفم خورد و روی زمین افتادم. شوهرم چند ضربه به سر حسن زد و متواری شد.»

تحقیقات پلیس پس از سه سال به نتیجه رسید و متهم در هرمزگان دستگیر شد. او در جلسه محاکمه، در مقابل درخواست دیه همسر مقتول، به قتل اعتراف کرد و گفت: «آن روز تازه از سر کار برگشته بودم و نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد که کنترلم را از دست دادم و روی خانواده‌ام چاقو کشیدم. من چند ضربه به پشت گوش پسرم زدم.»

در پایان دادگاه، قضات وارد شور شدند و متهم را به پرداخت دیه و 13 سال زندان محکوم کردند. دیوان‌عالی کشور نیز این حکم را تائید کرد.

جام جم