سرویس: اجتماعی 17:18 - شنبه 25 شهریور 1396

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش بن رود؛

سهمیه ساخت چهار واحد آموزشی توسط بنیاد برکت به منطقه بن رود اختصاص یافت

حیدری رئیس آموزش و پرورش بن رود گفت: در بافت قدیم شهر ورزنه نیازمند 3 هزار مربع زمین به منظور ساخت یکی از واحدهای آموزشی هستیم که دست یاری به طرف شما مردم عزیز و علاقمند به علم و فرهنگ دراز می کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، در آستانه بازگشایی مدارس، محمد حیدری مهر آبادی در جمع مردم شهر ورزنه، ضمن تبریک بازگشایی مدارس، گفت: سال تحصیلی جدید را با یاد و نام شهدای عزیز و بزرگوار خصوصا شهدای مدافع حرم و شهید عزیز محسن حججی که حق بزرگی به گردن ما دارند شروع می کنیم و شهدا را الگوی خود قرار خواهیم داد.

رئیس آموزش و پرورش بن رود با اشاره به کارهای زیادی که در زمینه آموزش صورت گرفته بیان کرد: تمام کارهایی که در این مدت انجام شده است به همت و تلاش همکاران دلسوز و همکاری اولیای دانش آموزان بوده است.

وی تصریح کرد: با پیگیری هایی که انجام گرفت، سهمیه ساخت چهار واحد آموزشی توسط بنیاد برکت که وابسته رهبر معظم انقلاب است، به منطقه بن رود اختصاص گرفت که در شهر ورزنه و روستاه های فارفان و کفران احداث خواهد شد.

حیدری ادامه داد: در بافت قدیم شهر ورزنه نیازمند 3 هزار مربع زمین به منظور ساخت یکی از واحدهای آموزشی هستیم که دست یاری به طرف شما مردم عزیز و علاقمند به علم و فرهنگ دراز می کنیم تا در فراهم کردن زمین مارا یاری کنید و همچنین مدرسه شهرک مهر امام رضا(ع) هم با همت اداره راه و شهر سازی و نوسازی مدارس در حال اقدام است که هفته آینده خاکبرداری ان صورت خواهد گرفت.

وی به ساخت دو باب کلاس در مدرسه شهید محمدی ورزنه اشاره و اظهار کرد: با کمک مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان دوباب کلاس در مدرسه شهید اصغر محمدی در حال احداث است که ان شا الله با اتمام  این دوباب کلاس در این مدرسه مشکل اساسی فضای آموزشی مرتفع خواهد شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود به کارهای عمرانی در خصوص مدارس اشاره و افزود: حیاط 12 مدرسه بعد از ده سال به واسطه وضعیت بدی که داشت آسفالت شد و سرویس بهداشتی هشت واحد آموزشی که هم دخترانه و هم پسرانه بود از همدیگر تفکیک شد.

حیدری تصریح کرد: مرمت و بازسازی و همچنین شاداب سازی مدارس که با همکاری حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی صورت گرفت، که لازم می دانم از تلاش های فرماندهی بسیج و همکارانشان قدردانی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: احداث دو کلاس در کفرود، ساخت نمازخانه و همچنین مفروش کردن نماز خانه های مدارس از دیگر کارهایی است که صورت گرفته و در بعضی موارد در حال پیگیری و اقدام است.

حیدری به راه اندازی مرکز مشاوره خانواده اشاره و افزود: بحمدالله مرکز مشاوره خانواده و همچنین مرکز توانبخشی و اختلالات یادگیری ایجاد و راه اندازی شد که هم در بخش مشاوره و هم در مرکز توانبخشی خدمات بسیار خوبی را برای مردم عزیز منطقه ارائه می شود.

وی به یکسان سازی پوشش لباس دانش آموزان اشاره و اظهار کرد: از بزرگترین کارهایی که صورت گرفته، یکسان سازی لباس فرم و پوشش دانش آموزان در مدارس است که این کار مورد استقبال اولیاء دانش آموزان قرار گرفت و همه دانش آموزان بایک فرم خاص و مشترک وارد فضای مدرسه می شوند.

حیدری به بومی شدن وجوان گرایی نیروهای آموزشی اشاره و گفت: با همت همکاران و همچنین معاونت آموزشی بیشترین نیروهایی که مشغول به کار هستند بومی و از جوانان پرکار شما مردم هستند که در دوره ابتدایی نیروی غیر بومی نداریم و بیش از 100نفر از جوانان منطقه مشغول به کار شده اند.

وی به قبولی و رتبه کنکور سراسری اشاره و افزود: در کنکور سراسری بیش از 10 نفر رتبه زیر هزار و یک نفر رتبه دو رقمی و رتبه 11 کنکور را داریم و80  درصد از شرکت کنندگان در کنکور سراسری جذب دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شده اند که این افتخاری برای همه فرهنگیان است.

حیدری در ادامه اظهار کرد: کسب رتبه هشت پیش دانشگاهی و همچنین کسب رتبه اول در دوره ابتدایی و کسب رتبه سوم در مسابقات حفظ قرآن و اذان از دیگر افتخارات اداره آموزش و پرورش بن رود بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بن رود به افتتاح کارگاه خیاطی در هنرستان روستای کفران اشاره و تاکید کرد: در هنرستان رشته های مختلفی را با تلاش و همت همکاران ایجاد کرده ایم که همه این ها باعث ایجاد اشتغال برای هنر جویان است.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.