اصفهان شرق

هدف از طرح هجرت و حرکت های جهادی، خدمت رسانی به مردم محروم است

کدخبر: 144586
1396/06/25 در ساعت 01:41

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، عصر امروز، مراسم اختتامیه طرح هجرت سه در منطقه جرقویه علیا در شهر حسن آباد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا فرمانده بسیج دانش آموزی شهید باهنر ضمن خیر مقدم به حضار گزارشی از عملکرد و اجرای طرح هجرت سه در منطقه را بیان کرد.

سرهنگ حسن عجمی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران طرح هجرت با اشاره به اهداف این طرح گفت: طرح هجرت و حرکت های جهادی از جوانان شروع شد و با هجرت به مناطق محروم به کمک افراد نیازمند شتافتند.

فرمانده ناحیه بسیج امام علی(ع) به خصوصیات این افراد فداکار اشاره کرد و اظهار کرد: افرادی که در این طرح ها شرکت می کنند دارای ویژگی هایی اعم از ایمان عمیق، عشق به کار و کمک به محرومان هستند و در غیر این صورت نمی توانند کار را به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود: دومین خصوصیت، داشتن بصیرت است چرا که اگر فردی دارای بصیرت نباشد در بین راه گمراه خواهد شد و نمی تواند کار را کامل انجام دهند نمونه این افراد را در دفاع مقدس مشاهده کردیم که با دست خالی در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و کارهای بزرگی را به سرانجام رساندند.

سرهنگ عجمی با اشاره به فرهنگ خدمت رسانی تاکید کرد: طبق فرمایشات رهبر انقلاب که باید روحیه خدمت گزاری به مردم را تقویت کنیم یکی از راه های ترویج این موضوع طرح هجرت است که این افراد بعنوان سفیران خدمت رسانی و تلاش وارد روستاها می شوند و هم باعث رفع محرومیت شده و هم فرهنگ خدمت رسانی را به آن مناطق صادر می کنند.

عباس تیموریان مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا نیز در سخنانی از گروه جهادی بسیج که در بهسازی مدارس جرقویه علیا شرکت کردند و همچنین از همکاری و تعامل بین ادارات جهت اجرای طرح هجرت سه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ احمد صادقی